پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه های مساجد خانواده محور باشد

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه نیازمند بسیج خانواده هستیم، افزود: مساجد باید خانواده محور باشند زیرا این نهاد دارای رکن ضروری و جامع است.

وی نقش فرهنگی بسیج جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مطالبه گری را بسیار مهم دانست و گفت: این جامعه با در اختیار داشتن ۵۰۰ هزار عضو، هر چیزی را می‌تواند دستخوش تغییر کند که باید از این ظرفیت در همه جا استفاده شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌ها، دغدغه و پیگیری‌های بسیج جامعه زنان در مازندران، اظهار داشت: انتطار ما این است که این همکاری بیشتر و بهتر شود چرا که همه ما سرباز اسلام و مخلص دین هستیم.

محمدی لائینی افزود: وظیفه ما ترویج احکام دین خدا است و باید زمینه اجرای آن را فراهم کنیم و در این مسیر بین زنان و مردان تفاوتی نیست و افتخار ما این است در این راه شهید شویم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمن بخشی از تلاش‌های خود را معطوف آسیب به جامعه زنان کرده است، ادامه داد: باید با قدرت، امید و اعتماد به نفس باید راه حق خودمان را ادامه دهیم چون راه حق ریشه‌دار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر دو شهید والامقام مدافع حرم شهید سعید کمالی و علی جمشیدی، این مراسم وداع و تشییع باشکوه را نشان از ارزش بالای شهادت دانست و گفت: انسان وجودش مملو از هنر، استعداد و عقلانیت است.

کد خبر 4969307
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.