پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه‌ریزی وزارت اقتصاد برای رونق سرمایه‌گذاری در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

هادی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس مازندران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان و مدیران ارشد وزارتخانه و دستگاه‌ها تابعه با مدیران و فعالان اقتصادی استان مازندران در تیرماه جاری، اظهار کرد:  برای رونق اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌های پیشران و توسعه‌ای در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی،بنادر و زیر ساخت‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها و سایر پروژه‌های اولویت‌دار معرفی شوند.

وی درباره زمان و نحوه اجرای شدن این سرمایه‌گذاری‌ها گفت: بر اساس  نشست‌های مشترک و جلسات برگزار شده و همچنین بازدید میدانی از چند واحد تولیدی و اقتصادی، مقرر شد طرح‌های توجیهی به لحاظ فنی و اقتصادی به سرمایه‌گذار ارائه شود  و آن طرح‌ها پس از  بررسی توسط سرمایه‌گذار در کمترین زمان منجر به عقد تفاهم و قرارداد رسمی شود.

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی درباره ساز و کار سرمایه‌گذاری‌ها اظهار کرد: به دلیل رونق بازار سرمایه برای نخستین‌بار تامین مالی پروژها از بازار سرمایه انجام می‌شود.

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و جذابیت‌های بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها و همچنین ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استان مازندران و نیز استقبال بسیار خوب فعالان اقتصادی استان،با عملیاتی شدن تفاهم‌ها و اجرای پروژه‌ها زمینه بهبود رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال جدید در استان فراهم می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل جذابیت‌های که در بازار سرمایه وجود دارد و حمایت‌ وزیر اقتصاد و دارئی انتظار است که فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی بیشتری از این روش و فرصت کم‌نظیر سرمایه‌گذاری استفاده کرده و حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری را در استان شاهد باشیم.

 /۸۶۰۰۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.