پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برق دهستان پشتکوه وصل و مشکل، آب و تلفن حل شد/ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در لحظاط قبل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه آخرین وضعیت کمک رسانی به مردم بخش را تشریح کرد.

2

 

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه لحظاطی قبل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه آخرین وضعیت کمک رسانی به مردم بخش را تشریح کرد.

 

وی گفت دیشب بعد از تلاش کارکنان برق چهاردانگه، برق پشتکوه وصل شد و بعد از یک ساعت با ساقط شدن تیر برق در گردنه کلکنار مجدد برق منطقه قطع شد.

 

اداره برق منطقه و شهرستان شبانه اقدام به تهیه تیر برق نمودند و در محل حاضر شدند. به علت عدم دسترسی به مکان مورد نظر، امروز امکانات مورد نیاز تهیه و به محل حادثه رسیدند و با نصب تیر برق مشکل قطعی برق منطقه پشتکوه به طور کامل حل شد.

 

وی از تلاش شبانه  روزی اداره برق منطقه که در هوای نامساعد، بارش برف، سرمای شدید  برای حل این مشکل اقدام کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

این مسئول بخش چهاردانگه گفت: راه اصلی ساری – کیاسر – سمنان باز بوده و تردد در منطقه بالادست فقط با زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی امکان پدیر می باشد.

 

وی در مورد وضعیت راههای روستایی بخش چهاردانگه گفت: فقط تعدادی از راه های روستای نرم آب دوسر بسته می باشد و با تهیه امکانات راهداری فردا راه های این روستا بازگشایی می شود و روستاهای که درخواست نمک کرده بودند نمک به آنها تحویل داده شد.

 

سلطانی درباره وضعیت تلفن پشتکوه اظهار داشت، متاسفانه مخابرات این روستاها بدون دستگاه شارژ اضطراری و موتور برق هستند و با قطع برق تلفن آنها قطع می شود و با توجه به برق دار شدن روستاهای پشتکوه مشکل قطعی تلفن و آب آنها نیز حل شده است.

 

این مسئول در رابطه با مشکل نان روستاهای بالادست گفت: فقط روستای کوات مشکل نان داشت که با تهیه نان از کیاسر و ارسال آن به روستا مشکل حل شده است و تذکرات لازم برای داشتن موتور برق توسط نانوایی ها به آنها داده شده است تا مردم دچار مشکل نشوند.

 

سلطانی بخشدار چهاردانگه  ابراز داشت در روستاهای کوات، قلعه سر و اروست حضور پیدا کردم و مشکلات از نزدیک بررسی شد و از همکاری ها و محبت های مردم تقدیر و تشکر کرد وگفت: با خانواده شهید صفر علی عالیشاه در روستای اروست دیدار کردم.

 

سید محمد سلطانی از مهندس بهرام محمد پور رییس جهاد کشاورزی چهاردانگه ، پابه پای مسئولین دیگر بخش در یک روز تعطیلی برای کمک به مردم تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

 

وی آخرین وضعیت هوای منطقه را بارش خفیف برف و سرمای شدید اعلام کرد.

 

2 نظرات
  1. رجبی می گوید

    از زحمات جناب آقای سلطانی و مهندس محمد پور تقدیر و تشکر میکنیم بابت زحمات مخلصانه شان

  2. for. z می گوید

    ضمن سلام و خسته نباشید خدمت کاربران چهاردانگه نیوز به ویژه آقای خلیلی از تلاش بی وقفه جناب آقای سلطانی بخشدار شریف بخش تشکر میکنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.