پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در چهاردانگه باید جهادی عمل نماییم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، اولین جلسه  قرارگاه پدافند زیستی و ستاد مقابله با ویروس کرونا بخش چهاردانگه در روز یکشنبه 25 اسفند 1398  در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 در ابتدای این  جلسه حجت الاسلام جلایی امام جمعه، ضمن تقدیر ار حضور تمام مسئولین بخش و سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه به خاطر تشکیل و مدیریت این جلسه با  اشاره به فرازی از دعای هفتم صحیفه سجادیه “یا من تُحَلّ به عُقدَهُ المکاره” بیان داشتند:گاهی مشکلات روحی و روانی چنان پیچیده میشود که علوم انسانی از ارائه راه حل آنها عاجز میشود. لذا گره های کور زندگی و عقده های روحی و روانی به وسیله خداوند حل میگردد چرا که در نظام علیت خداوند است که مسبب الاسباب است.

سپس امام جمعه به مساله شیوع ویروس کرونا در کشور و مازندران اشاره کردند و بیان داشتند:  ما امروز در اینجا جمع شدیم تا برای پیشگیری از ویروس کرونا در چهاردانگه به صورت جهادی عمل نماییم و  ما نباید منتظر بمانیم بلکه باید بر اساس توان خودمان اقدام نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: مشکلات باید در این جلسه احصاء و برای هر مشکلی راه حلی ارائه شود چون، زمان صبر کردن و منتظر بودن وجود ندارد.

حجت الاسلام جلایی  از تلاشهای شبانه روزی شهرداری ، پایگاهای بسیج، سپاه منطقه، خیریه ها و گروههای جهادی و به خصوص مراکز بهداشتی منطقه که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند تشکر کردند.

در این جلسه هر کدام از حاضرین نظرات خود را پیرامون جلوگیری ویروس کرونا بیان کردند.

تولید ماسک و گان ، تهیه مواد ضدعفونی کننده ، ضد عفونی اماکن عمومی، تهیه بروشور های آموزشی ، تعطیلی رستوران ها ، قهوه خانه ها،  خانه مسافر، اماکن گردشگری، کنترل ورود مسافران به منطقه، عدم اسکان مسافر ازمصوبات این جلسه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.