پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بدون حضور ایران هیچ مشکل منطقه حل نخواهد شد

0

حجت الاسلام حسین خزایی روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب روز شمار انقلاب اسلامی بابل به روایت اسناد ساواک که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار شد، افزود: ایران با برقراری امنیت و شکست داعش در عراق  ، سوریه و لبنان به جهان ثابت کرد که تا چه اندازه در حل مشکلات منطقه اثرگذار است .

وی گفت : آمریکا با غارت اموال کشورهای منطقه بخصوص عربستان به آنها وعده های دروغ تامین امنیت را داده است و در حادثه آرامکو مشخص شد که این یک دروغ بزرگ است .

خزایی با اظهار این که عربستان باید به این باور برسد که آمریکا برای کشورش امنیت نمی آورد و این کشور به فکر چپاول اموال مردم آن می باشد، افزود : عربستان بعد از حادثه آرامکو خواهان حمایت آمریکا بود اما این کشور غارتگر دست رد به سینه عربستان زد و گفت چون نفت مورد نیاز آمریکا از خلیج فارس تامین می شود این وظیفه چین و هند است که امنیت را برای شما تامین کند .

وی ادامه داد: ایران امروز در اوج اقتدار است و رئیس جمهور کشور ما در سفر اخیر خود به سازمان ملل این اقتدار را به رخ جهانیان کشید .

رییس موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی گفت : بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا تلاش کردند تا رئیس‌جمهور ایران را راضی کنند تا یک عکس یادگاری با رئیس‌جمهور آمریکا بگیرد اما  ایران اسلامی  اقتدار خود را حفظ کرد و مثل عربستان به دست و پای نظام سلطه نیفتاد .

وی با تاکید بر این که همه باید از عملکرد خوب نظام دفاع کنند و صاحب تریبون ها و رسانه ها باید دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح نمایند، افزود : به هیچ عنوان نباید ذهن جوانان خالی بماند و ما باید اقتدار فعلی کشور و وابستگی گذشته را برای جوانان روشن کنیم .

خزایی گفت :  اگر در کشور مواردی از فساد و تورم گزارش می‌شود ، دلیلی نباشد تا عملکرد نظام را زیر سئوال ببریم بلکه اقتداری که امروز ایران در منطقه پیدا کرده است به خاطر تلاش نظام و مردم است .

وی ابراز امیدواری کرد که با اتحاد و بهره گیری از خرد جمعی و کارهای جهادگونه مشکلات مردم برطرف شود .

کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در بابل به روایت اسناد ساواک در دو جلد، به قلم دکتر محسن غلامی با همکاری مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات امروز در سالن همایش دانشگاه صنعتی بابل رونمایی شد.

۷۳۴۳/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.