پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش چهاردانگه دارای قابلیت فراوانی در گردشگری است

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از ساروی نیوز: رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری، از آمادگی لازم برای میزبانی گردشگران و مهمانان نوروزی در این بخش خبر داد.

 اصغر عالیشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: منطقه چهاردانگه با قابلیت های فراون گردشگری هر ساله میزبان گردشگران بسیاری در منطقه بوده است.

 

وی با بیان اینکه مناطق گردشگری بخش چهاردانگه برای همه مردم در استان ها شناخته شده است، افزود: تمهیدات لازم برای حضور گردشگران نوروزی در منطقه فراهم شده است.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه به جاذبه های گردشگری بخش چهاردانگه اشاره کرد و گفت: چشمه سورت، دریاچه الندان و چورت، آب بندان و شاه کوه کیاسر و شاه دژ لنگر، امامزاده عالی بالی، از جمله مکان های تاریخی و تفریحی بخش چهاردانگه ساری بوده که همواره و در فصول مختلف سال مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

 

عالیشاه افزود: شورای اسلامی بخش آمادگی کامل دارد تا در ایام نوروز با مشارکت شوراها و دهیاران منطقه، مردم و مسئولین بخش، میزبان خوبی برای گردشگران در این منطقه توریستی باشد.

1 نظر
  1. کمال می گوید

    با سلام خدمت آقای اصغر عالیشاه
    اینجانب و همه هم مردم روستای اروست از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه شما هستیم و خیلی هم از شما تشکر می کنیم.
    تا کنون هیچ گونه تمهیداتی برای رفاه گردشگران و کسب درآمد از طرف شورا و دهیاری روستاها برای چشمه باداب سورت انجام نشده است. گردشگرانی که به این منطقه می آیند از کوچک ترین امکانات بی بهره هستند. نداشتن تابلوی راهنما، راه دسترسی بسیار نامناسب، نبودن آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی، این شرایط حداقل امکاناتی می باشد که دهیاریها و شواراها باید آن را برطرف کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.