پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانک مهر اقتصاد تسهیلات ارزان‌قیمت به تولیدکنندگان پرداخت می‌کند

0

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت این بانک به تولیدکنندگان کالاهای داخلی خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدضیا ایمانی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، در همایش سراسری مدیر عالی این بانک در شهر رویان مازندران با اعلام این خبر گفت: همه مکلفیم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده با حمایت از شرکت‌های تولیدی و واحدهای صنعتی به سهم خود گام‌های موثری در تحقق این مهم برداریم.

ایمانی افزود: در همین رابطه بانک مهر اقتصاد در راستای کاهش دغدغه‌های مقام معظم رهبری بنا دارد تا با ارائه تسهیلات مناسب و ارزان‌قیمت به تولیدکنندگان داخلی و معرفی مشتریان برای خرید کالاهای تولید شده به صورت عملی وارد عرصه حمایت از کالای ایرانی شود و به نوبه خود در رشد و رونق تولید داخلی و فرهنگ‌سازی استفاده از محصولات ایرانی مثمر ثمر باشد.

مدیرعامل بانک بیان کرد: همواره تلاش داشته‌ایم تا با عدم ورود به بنگاه‌داری و مصرف منابع استان‌ها در همان محل در مسیر فعالیت صحیح و شفاف اقتصادی حرکت کنیم که گواه این مدعا پرداخت ۱۵۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور بوده است.

ایمانی حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی اقتصاد عنوان کرد و گفت: شخصا معتقدم حمایت بانک‌ها و موسسات مالی از اقتصاد ملی از دو منظر حائز اهمیت است، نخست اینکه با هدایت نقدینگی سرگردان جامعه به سمت تولید و صنعت موجب رشد و رونق اقتصاد داخلی می‌شوند و در گام آتی با تقویت تولیدکنندگان و صنعتگران بخش بزرگی از معضل اشتغال مرتفع می‌شود.

وی بیان کرد: بانک مهر اقتصاد با بیش از ۷۰۰ شعبه در سراسر کشور به عنوان هشتمین بانک کشور به لحاظ منابع از ظرفیت کم‌نظیری برای ارائه تسهیلات برخوردار بوده و تاکنون در قالب طرح‌های متنوع و متناسب با نیاز هم‌میهنان، تسهیلات قابل توجهی به مردم پرداخت کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.