پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانک ایده در دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران راه‌اندازی می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

عقیل امامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مازندران از ایجاد بانک ایده با هدف مشارکت نخبگان و جوانان دانشگاهی در عرصه‌ تصمیم سازهای راهبردی این استان خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این بانک، ایده‌های راهگشای نخبگان و جوانان انقلابی و با انگیزه استان در خصوص مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مسؤولان جمع‌آوری خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی نیروهای خلاق و ایده‌پرداز در عرصه تصمیم‌سازی‌های راهبردی افزود: تصمیم‌سازی بدون مشارکت جوانان و نخبگان تأثیرگذار در مسائل توسعه‌ای فاقد مبنای علمی است.

امامی گفت: در چارچوب مشورت پذیری از نخبگان و جوانان دانشگاهی چهار کارگروه مطالعات راهبردی، توسعه صنعت و معدن، کارگروه مطالعات کشاورزی، منابع طبیعی و انرژی و نیز آسیب‌شناسی و بازآفرینی هویت فرهنگی و اجتماعی در دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: روند توسعه استان در هم‌افزایی و هم‌گرایی کامل مجمع نمایندگان و مدیریت ارشد اجرایی مازندران با محوریت نماینده ولی فقیه در استان پیگیری می‌شود.

رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم وحدت و انسجام مثال‌زدنی ۱۲ نماینده فعلی مازندران در خانه ملت را فرصت چاره‌ساز برای حل مشکلات بنیادی این استان دانست و افزود: براساس تفاهم حاصله بین تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان رفع تنگناهای محوری توسعه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی و ملی و مطابق نقشه راه ترسیمی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از اختلاف نظر و تنگ‌نظری‌های ادوار گذشته در روند توسعه مازندران گفت: مفاهمه و وحدت نظر موجود بین ارکان توسعه استان در هیچ دوره‌ای سابقه نداشت و این مهم اساسی‌ترین مؤلفه پیشرفت و عدالت محسوب می‌شود.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.