پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باز هم یک بابلی جای یک ساروی را گرفت

دکترمحمدفرهادی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر سید خلاق میرنیا را به سمت رییس دانشگاه مازندران منصوب کرد و از خدمات بیست ماهه دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی قدردانی نمود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر سید خلاق میرنیا را به سمت رییس دانشگاه مازندران منصوب کرد و از خدمات بیست ماهه دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی قدردانی نمود.

 

ایرج نیاز آذری مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات دانشگاه مازندران با اعلام این خبر گفت: دکترمحمدفرهادی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر سید خلاق میرنیا را به سمت رییس دانشگاه مازندران منصوب کرد و از خدمات بیست ماهه دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی قدردانی نمود.

 

دکتر سیدخلاق میرنیا دانشیارگروه خاک شناسی دانشگاه تربیت مدرس طی سالهای ۷۷تا ۸۴رییس دانشگاه مازندران بوده است .

 

در سوابق دکتر میرنیا معاونت سازمان محیط زیست، معاونت دانشگاه تربیت مدرس،معاونت ستاد فرمان اجرایی امام ، ریاست دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی مازندران بچشم می خورد.

 

به گواه دانشگاهیان دوره هفت ساله مدیریت دکتر میرنیا طی سالهای ۷۷تا۸۴ از دوران موفق علمی و فرهنگی آموزش عالی استان بوده و انتظار میرود شکوفایی حوزه علم و فناوری در دوره جدید نیز تداوم یابد.

 

به گفته ایرج نیازآذری مراسم تکریم دکتر اصغری و معارفه دکتر میرنیا هفته آینده برگزارمی شود اما دکتر میرنیا از روز دوشنبه فعالیت اجرایی خود را آغاز می کند.

 

گفتنی است دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی اهل روستای آقمشهد در منطقه دودانگه ساری است و دکتر سید خلاق میرنیا هم متولد سال ۱۳۳۵ در روستای هریکنده بابل است.

 

دکتر سید خلاق میرنیا مدرک کارشناسی خود را در رشته خاکشناسی وحاصلخیزی خاک از دانشگاه تبریز، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته خاکشناسی-گرایش حفاظت آب و خاک از دانشگاه تربیت مدرس و مدرک دکتری خود را در رشته خاکشناسی-گرایش حفاظت آب و خاک(با تاکید بر حرکت املاح در خاک) از دانشگاه تربیت مدرس گرفته است.

 

سوابق اجرایی دکتر سید خلاق میرنیا :

–        معاون اداری و مالی-دانشگاه تربیت مدرس

–        معاون دانشجویی وفرهنگی-دانشگاه تربیت مدرس

–        مدیر گروه ابخیزداری-دانشکده منابع طبیعی-دانشگاه تربیت مدرس

–        مشاور وزیر بازرگانی-درامر تنظیم بازار محصولات کشاورزی

–        رییس دانشگاه مازندران

–        معاون آموزش و برنامه ریزی-سازمان حفاظت محیط زیست

–        معاون محیط زیست انسانیسازمان حفاظت محیط زیست

–        معاون اداری و مالی و قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.