پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید نماینده ولی فقیه در جهاد از يك واحد مرغداري در روستاي ديدو

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ساري از بازديد مسؤول حوزه نمایندگی ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران از یک واحد مرغداري در روستاي ديدو از بخش چهادرانگه این شهرستان خبر داد.

2

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از بازديد حاج آقا موسوي و حاج آقا شعباني مسؤول دفتر نمایندگی ولي فقيه در مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ساري از واحدهاي مرغداري احداث شده واقع در روستاي ديدو از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساري خبر داد.

 

در اين بازديد ریيس اداره توليدات دامي مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری از فعاليت هاي صورت گرفته در اين واحد مرغداري شامل نحوه صدور مجوز، ساخت و ساز و معرفي نامبرده جهت دريافت تسهيلات بانكي و چگونگي نظارت بر ساخت و ساير حمايت هاي قانوني توضيحاتي ارائه نمود.

 

وي همچنين اشاره کرد مجري طرح از فارغ التحصيلان علوم دامي بوده و با معرفي نامبرده جهت دريافت تسهيلات بانكي از محل كارگروه توسعه بخش كشاورزي در مدت كوتاهي اقدام به بهره برداري واحد نموده است.

 

اکبرپور در خصوص مشخصات فني اين طرح افزود: اين واحد با داشتن ديواره هاي دوجداره، ايزولاسيون در سقف و كف سالن، سرمايش و گرمايش سالن با بهترين نحو، نصب دانخوري اتوماتيك و آبخوري نيپل و اتوماسيون سيستم تهويه، تجهيز واحد با باسكول 50 تني و… از مزاياي اين واحد مي باشد.

 

در اين بازديد حاج آقا موسوي مسؤول حوزه نمایندگی ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزی هم ضمن آشنايي با مباحث فني واحدهاي طيور صنعتي و بحث و تبادل نظر، رهنمودهاي لازم را در پيگيري مسائل و مشكلات صنعت ارائه نمودند.

 

2 نظرات
  1. نجفی می گوید

    مشخص ننموده اید مالک مرغداری که بوده است ومشخصات این مرغداری چیست ؟ وظرفیت آن چقدراست ؟ و….که بامعرفی وارائه مشخصات وبرنامه های آن موضوعی برای ترغیب ویاتشویق اهالی چهاردانگه فراهم شود.

  2. ناشناس می گوید

    مرغداری آقای ساداتی بوده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.