پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دکتر علی بابایی از نیروگاه زباله سوز ساری + عکس

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری و معاونین شهرداری، صبح امروز جمعه از نیروگاه زباله سوز مرکز مازندران بازدید کردند.

0

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، سرپرست شهرداری ساری به همراه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از نیروگاه زباله سوز مرکز استان بازدید کردند.

علی بابایی کارنامی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از پیگیری های استانداری و فرمانداری و تلاش های مجموعه شهرداری ساری در اجرای این پروژه گفت: نیروگاه زباله سوز ساری از مهم ترین پروژه های عمرانی و زیست محیطی در مرکز استان است.

وی افزود : مجلس در بحث پسماند استان های شمالی از جمله مازندران ردیف بودجه مستقل تعریف کرده و از این حیث هیچگونه مشکلی در تامین اعتبار نداریم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات حقوقی از شتاب روند اجرایی این پروژه کاسته است، بر ایجاد وفاق و همدلی در این مورد تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا این پروژه مهم که از مطالبات مردم مرکز استان نیز هست در سریع ترین زمان به سرانجام برسد البته به عنوان نماینده مردم بصورت هفته ای از این پروژه بازدید کرده و از نزدیک روند اجرایی آن را رصد می کنم.

وی هدف از این بازدیدها را سرعت بخشیدن به پروژه مذکور عنوان کرد و ادامه داد: انچه که مهم است حل مشکلات مردم است که در اولویت قرار دارد به همین منظور جزء دغدغه های مسئولان استانی،شهرستانی و شهرداری ساری است.

حمید رضا مرادی سرپرست شهردار ساری نیزدر این بازدید با بیان اینکه پروژه زباله سوز مرکز استان پروژه ای ملی، با عزم منطقه ای است، بیان داشت : شهرداری ساری به منظور ارتقا کیفیت محیط زیست شهری برای شهروندان عزیز ساروی و حل معضل پسماند منطقه این پروژه را با تلاش مدیران و کارشناسان فنی شهرداری و با نظارت فرمانداری و استانداری محترم راهبری می نماید.

مرادی ضمن اشاره به عدم رضایت از روند پیشرفت پروژه گفت :در حال حاضر مجموعه شهرداری با جدیت به دنبال حل معضل اجرایی این پروژه می باشد و این امید می رود تا تاخیرات به وجود امده در اجرای پروژه با مطالبه گری شهرداری از پیمانکار مجموعه جبران گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.