پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش باران و برف در بخش چهاردانگه

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگهٰ  با شکل گیری و نفوذ سامانه سرد بارش زا به استان‌های شمالی به ویژه مازندران،  بارش باران و برف در بخش چهاردانگه شروع و همچنان ادامه دارد.

 

جاده ساری – کیاسر – سمنان باز بوده و تردد در آن جریان دارد. با توجه به لغزنده بودن سطح جاده اصلی ساری -کیاسر – سمنانٰ و را ههای روستایی به رانندگان توصیه می شود زنجیر چرخٰ لباس گرم ٰ سوخت و غذا به همرا داشته باشند و با رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی نمایند.

 

حیدر نوروزی امروز  با اشاره به بارش برف در راه‌های کوهستانی مازندران و باران در مناطق جلگه‌ای استان، گفت: با توجه به بارش‌ها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر با استقرار خوب راهداران مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مازندران همچنان برقرار است، افزود: امسال با توجه به بارش‌ها زودتر از سال‌های گذشته به استقبال راهداری زمستانه رفتیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به تجهیز ۲۰ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی مازندران گفت: اقدامات خوبی در این راستان صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محور برف‌گیر در استان داریم، تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری تقریبا در تمامی محورها فعال شده است.

 

نوروزی در پایان گفت: ۴۰۰ پرسنل راهدار با حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده‌اند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.