پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش باران برف در بخش چهاردانگه/ جاده ساری -کیاسر -سمنان باز و تردد باز زنجیر چرخ امکام پذیر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بارش باران و برف که از شب گذشته در بخش چهاردانگه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بارش باران  و برف که از شب گذشته در بخش چهاردانگه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

 

بارش در دهستان گرماب به صورت باران و در دهستان های چهاردانگه و پشتکوه به  صورت برف می باشد.

 

جاده ساری – کیاسر باز بوده اما سطح جاده لغزنده می باشد و رانندگان محترم  زنجیر چرخ،سوخت کافی، لباس گرم  و مواد غذایی به همراه داشته باشند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت نمایند.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اعلام کرد: جاده ساری – کیاسر – سمنان باز می باشد و تردد فقط با زنجیر چرخ از روستای اسکارد به سمت سمنان میسر می باشد.

 

وی گفت دو اکیپ پلیس راه و امداد جاده ای  در تلمادره و تاکام  مستقر می باشند و اکیپ اداره راه مشغول برف روبی و نمک پاشی  در سطح جاده می باشند.

 

امینی  در ارتباط با جاده های روستایی بخش چهاردانگه گفت: تمام جاده های روستایی باز می باشد و رفت و آمد در آن جریان دارد.

 

مدیرکل راه شهر سازی مازندران گفت: همچنین بارش برف در محور هراز حدفاصل امامزاده هاشم تا گزنک و محور سوادکوه از گدوک از شدت بیشتری برخوردار است و در محور کیاسر نیز حدفاصل کیاسر تا انتهای حوزه استحفاظی با بارش سنگین برف مواجه هستیم و در محورهای کناره نیز حدفاصل گلوگاه تا رامسر شاهد بارندگی هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.