پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد نفاق در ساری توسط غیرساروی‌ها/تلاش برخی‌ها برای بی‌آبروی کردن ساری

در نشست خبرگان، معتمدان و مجمع نیک اندیشان مرکز مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر ‌تلاش نخبگان و خبرگان ساری بدون هیچ خط و گرایش سیاسی ‌برای توسعه تاکید شد.

1

پایگاه خبری چهاردانگه: حسین اسلامی ساروی امشب در نشست خبرگان، معتمدان و مجمع نیک اندیشان مرکز مازندران با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: ساری مرکز مازندران دارای استعدادهای بالقوه و موثری بوده که باید نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرد.

وی افزود: بسیاری از معماری‌ها و بناهای تاریخی کهن شهر ساری اکنون در عرصه‌های مختلف تاریخی خودنمایی می‌کند.

رئیس مرکز ساری شناسی مازندران با اشاره به اینکه دیدار نخبگان ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران شبی به یاد ماندنی خواهد شد، تصریح کرد: این جمع با کوله‌باری از تجربه برای توسعه و رفع عقب‌ماندگی ساری تلاش دارند.

اسلامی ساروی با بیان اینکه ساری یکی از شهرهای سالمند ایران بوده که دارای قدمت بیش از ۳ هزار ساله و دارای مدنیت بوده است، افزود: این شهر در ساختار تمدن بشری نقش‌آفرین بوده است.

این مورخ مازندرانی با اعلام اینکه ساری مرکز تشییع مازندران و ایران اسلامی است، گفت: این شهر بزرگان فراوانی چون ابن شهر آشوب، طبری، ابوسهل بیژن ساروی بوده است.

وی با بیان اینکه ساری با قدمت بالای خود در عرصه تاریخی نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد، تصریح کرد: مجمع نیک‌اندیشان برای ساری و توسعه آن تلاش دارند و ساری نیازمند به آرامش و وحدت بین مسئولان دارد.

رئیس مرکز ساری شناسی مازندران با اعلام اینکه در آستانه انتخابات باید زمینه وحدت و همدلی مسئولان ساری بیشتر از گذشته فراهم شود، افزود: نخبگان و خبرگان ساری بدون هیچ خط و گرایش سیاسی می‌توانند برای توسعه ساری تلاش کنند.

اسلامی با بیان اینکه باید حریم و حرمت ساری حفظ شود و در شرایط فعلی باید به جای ایجاد حاشیه و نا آرامی ساری را در مدار توسعه قرار دهند، گفت: امیدواریم با محوریت قرار دادن نماینده ولی فقیه در مازندران بتوانیم طلایه‌دار وحدت و همدلی در ساری باشیم.

وی با اعلام اینکه باید همکاری و همدلی مسئول نخست شهرستان و شهردار ساری بیشتر تقویت شود، افزود: در صورت تحقق این مهم، ساری بیشتر از اکنون توسعه و رشد خواهد یافت.

این عضو مجمع نیک‌اندیشان توسعه ساری با بیان اینکه توسعه ساری با کمک نخبگان این شهر قابلیت تحقق خواهد یافت، گفت: نباید ندای انشقاق و نفاق را در بین آحاد مسئولان و مردم فراهم کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان دنبال ساری‌بازی و ساری‌کشان نباشند، افزود: باید آبروی کهن‌شهر ساری با حفظ وحدت و همدلی تقویت و حفظ شود.

مهدی احمدی فولادی از نخبگان فرهنگی مازندران و مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این مجمع به دنبال ایجاد وفاق و همدلی بین مدیران عالی شهر ساری است، افزود: مسائل سیاسی و جناحی سبب طرفداری از ناحق و دورویی شود.

وی با بیان اینکه گروه بررسی کننده دقیق برای حل اختلافات بین مدیریت شهری و مدیریت عالی شهرستان ساری تشکیل شود، تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم وفاق، همدلی و اتحاد را در کلان شهر ساری ایجاد کنیم.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه متعهدانه باید اختلافات را در شهر ساری رفع کنیم، افزود: ساری باید در مسیر توسعه و رفع عقب ماندگی قرار گیرد.

 

ایجاد نفاق در ساری توسط غیرساروی‌ها

جواد عاشقان از معتمدان ساری با بیان اینکه ساری بیش از ۳۷ سال از مدار توسعه عقب مانده است، گفت: شهردار و فرماندار ساری در برهه کنونی به دلیل ورود غیرساروی و ایجاد نفاق بین آنان دارند ذبح و قربانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهردار ساری یک الگو برای توسعه و رفع عقب ماندگی برای استان است، تصریح کرد: متاسفانه همچنان ساری مظلوم بوده و هنوز یک استاندار مازندران اهل ساری انتخاب نشده است.

این معتمد و خیر ساری گفت: باید با تلاش یکدیگر بتوانیم برای توسعه ساری و رفع عقب ماندگی مرکز استان اقدام کنیم.

محمود قربانی از بزرگان، معتمدان و خیران ساری و مدیر سابق آموزش و پرورش مرکز مازندران نیز با بیان اینکه باید راه حلی برای برون رفت از نفاق ایجاد شده بین فرماندار و شهردار ساری باید اتخاذ شود، گفت: پیشنهادات این مجمع باید سبب رفع معضلات و عقب ماندگی‌های توسعه ای ساری شود.

 

وی با بیان اینکه اقدام انجام شده در مسیر توسعه ساری باید تقویت شود، گفت: رمز بقا و توسعه ساری در گرو همدلی مسئولان است.

حسین روزبهی، نماینده پیشین مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه هیئتی سه تا ۵ نفره از معتمدین برای جلوگیری از انشقاق و عقب ماندگی ساری تشکیل شود، افزود: با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری می‌توانیم ندای هماهنگی و همدلی را برای مسئولان مرکز استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه بنده به صورت جداگانه با فرماندار و شهردار فعلی ساری نشست داشتم، تصریح کرد: تداوم نشست صمیمی بین مسئولان ارشد شهرستان ساری باید در افکار عمومی تقویت شود.

روزبهی با تاکید بر حضور توامان فرماندار و شهردار ساری در مجامع عمومی و افتتاح‌ها، گفت: این مهم سبب می‌شود تا حواشی و ایجاد نفاق بین مسئولان از بین برود.

حجت‌الاسلام عباس‌علی بهاری اردشیری، نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بسیاری از مراکز استانهای موفق را کمتر در مازندران می‌توان یافت، افزود: سارویها در مقولات توسعه استان باید با یکدیگر همدل و متحد باشند.

وی با بیان اینکه ساری باید صادرکننده مدیر به سایر شهرستانها باشد، گفت: متاسفانه ساری تبدیل به مرکزی برای پرورش مدیران غیرساروی شده که این نیز از آفت‌های توسعه ساری است.

این نماینده پیشین مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برهه ای از زمان بیش از ۲۰ مدیر استانی اهل ساری بودند، افزود: متاسفانه اکنون تعداد مدیران ساروی استانی به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد.

بهاری با بیان اینکه هنوز در شهرستان ساری برای انتخاب مدیران ادارات شهرستان دچار انشقاق و نفاق هستیم، تصریح کرد: تداوم این نفاق سبب شده تا مدیر غیرساروی در مرکز استان مدیریت کند./تسنیم

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    موافقم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.