پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اگر لیگ شروع شود و فوتبالیستی از دنیا برود چه کسی پاسخگو است؟

0

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اسدی در خصوص مخالفت باشگاه نساجی مازندران با ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: اولویت نگاه ما روی سلامتی است. با توجه به گستردگی ویروس کرونا در جهان و اینکه شناخت کافی درباره صدمات این ویروس وجود ندارد باید مراقبت بالایی داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: اثراتی که ویروس کرونا در ریه انسان ایجاد می کند ظرفیت تنفسی را در هر حالتی پایین می آورد. کاهش میزان تنفس در ورزشکاران باعث مشکلات فراوان می شود.

وی تاکید کرد: هزینه ای که بابت برگزاری بازی ها خواهیم داد جبران ناپذیر است. اگر خدایی ناکرده سه، چهار بازیکن شاخص فوتبال در اثر این ویروس از دنیا بروند، اثراتی که در جامعه به وجود خواهد آمد جبران ناپذیر است. چه کسی مسئولیت این اتفاق را می پذیرد؟

اسدی خاطرنشان کرد: از دست دادن انسان جبران ناپذیر است و باید روی سلامتی افراد پافشاری کرد. اگر تصمیم به برگزاری ادامه مسابقات گرفته شود ما هم حمایت می کنیم اما حرفمان را به عنوان منتقد می زنیم که بعداً حرفی باقی نماند و شفاف صحبتمان را کرده باشیم. بازیکنان تیم نساجی هم اکنون نیز انفرادی تمرین می کنند ولی تاثیری که تمرینات گروهی دارد را هرگز نمی توان در این روزها با ورزش فردی مقایسه کرد.

کد خبر 4919403
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.