پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اگر حمایت دولتی صورت گیرد کارخانه زباله سوز به پایان می رسد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از خبرگزاری آریا ،عضو شورای شهر ساری در جمع خبرنگاران گفت: سوء استفاده از جریان عملگرایی سبب مختومه کردن پرونده عملگرایی شد،در انتخابات هم هر کسی از این پرونده استفاده کرد .

محمد حسن محمدی کیادهی با بیان اینکه در طی چهار دوره عضویت در شورای شهر ساری متوجه اهمیت حضور اعضای شورا برای مردم بودم که چقدر خدمت او یا خیانتش در جامعه اثر گذار است، گفت:همه افرادی که می توانند قانون را بشناند براساس قانون دوره اول و دوم شورا را منطبق کنند، شهادت می دهم که بسیاری از نیروهای باتجربه وقوی پای کار آمدند.

عضوشورای شهر ساری با اشاره به اینکه در دوره سوم و چهارم اشرافی گری در شورای شهر به وجود آمد، افزود:پس از آن این موضوع که عضو شورای برای گرفتن رأی با مردم وارد معامله شود،عادی شد در حالی که براساس قانون تطمیع و تهدید ،خرید و فروش رأی جرم است.

وی با بیان اینکه احساس می کنم دوره پنجم بازگشت به دوم اول است البته نه به آن کیفیت و صداقت و صحت،اضافه کرد:نیروهای خوبی چه در تهران و چه در شهر ساری پای کارآمدند ولی بسیاری از افراد هستند که استعداد ورود به شورا دارند ولی امکانات ندارند.

کیادهی با اشاره به اینکه براساس قانون هر فردی باید ۳ستاد انتخاباتی داشته باشد، گفت:همیشه در انتخابات سعی کردم ستاد معمولی داشته باشم وقتی برای گرفتن ستاد در خیابان فرهنگ مراجعه کردیم گفتند که مربوط به یکی از اعضای شورای شهر است که وضعیت مالی خوبی دارد.

کاندیدای شورای پنجم شهر ساری با بیان اینکه مردم هوشمند هستند ،افزود:اگر کسی می خواهد ۱۰درصد از رأی مردم را بگیرد می تواند با تطمیع به دست آورد ولی مابقی افراد متوجه اقدام کاندیدا می شوند و رأی نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه پیش از تشکیل هیأت اجرایی تایید صلاحیت کاندیدای شورای شهر، عده ای افراد می گفتند که تعدادی از اعضای شورا تایید نمی شوند، گفت:پس از کاندیداتوری که مورد تایید هیأت اجرایی قرار نگرفتم عده ای گفتند با پرداخت مبلغی می توانند تایید صلاحیت مرا بگیرند ولی من زیر بار نرفتم.

کیادهی با بیان اینکه سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در استان ،صلاحیت مرا تایید نکردند و پرونده را به تهران فرستادند، افزود:در تهران هم پیشنهادات سیاسی و مالی زیادی به من شد که قبول نکردم و در نهایت مرا خواستند و پس از پرسیدن چند سئوال و  نامه تایید یکی از مسئولان با این مضمون «از اول انقلاب این شخصیت را می شناسم ،فردی مؤمن و جانباز و مورد وثوق مردم است»به مازندران آمدم و پس از مدتی تماس گرفتند و گفتند که تأیید شدم.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در سن ۵۲سالگی از لحاظ جسمانی خود را در حد توانمندی جوانی ۲۵-۶ ساله می دانم، گفت:روزانه به رشته های مختلف ورزشی می پردازم.

کیادهی در پاسخ به سئوالی درباره تخلفات شهرداری و نقش وی به عنوان عضو شورا در زمینه نظارتی، افزود:ما یک تریبون به نام جلسات شورای شهر داریم که به روایت اسناد،در بیان حقایق هیچ وقت تحت تاثیر جو نبودم که اوج آن زمانی بود که گفتم اگر عبوری می خواهد موفق شود باید چند نفر را از خود دور کند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه طرح حمایت از شهردار را نوشتم و قانونی هم بودپس از یک سال درباره طرحم ابراز نگرانی کردم ،در حال حاضر احساس می کنم که مردم از عبوری راضی هستند و به اندازه رضایت آنان، باید راضی باشیم.

عضوشورای شهر ساری با بیان اینکه در فضای اختلافات میان برخی از مسئولان وارد نشدم، گفت:عضوشورای شهر ساری که تجربه فعالیت داشته باشد پس از ورود به شورا چند مسئولیت به گردنش میفتد که یکی از آنان ماده صد است که هر فردی که وارد این کمیسیون می شود می تواند راه را ادامه ندهد.

وی با اشاره به اینکه با فروش مغازه خودم نتوانستم ستاد تهیه کنم،افزود:یک چادر خریدم تا به عنوان ستاد از آن استفاده کنم ،هیچ کشوری حتی پیشرفته نمی تواند بگوید کشور ما کم و کاستی ندارد،در عین حال در شهر ساری هم کاستی های زیادی وجود دارد .

کیادهی بیان کرد: برای ورود افراد اصلح به شورای شهر،باید قانون اصلاح شود تا بحث تجربه هم به عنوان یکی از ضرورت های کاندیدا بیان شود.

عضوشورای شهر ساری با بیان اینکه عملگرایی یک جریان است که عده ای که در کار سیاسی بودند آن را به انحراف کشیدند،گفت:در گذشته عملگرایی برداشت مردم از عملکرد شورا و شهرداری بود ولی فضای شورای شهر هم تحت تاثیر همان جو انحرافات قرار گرفت و عده ای از این فضا سوء استفاده کردند.

وی بیان کرد: سوء استفاده از جریان عملگرایی سبب مختومه کردن پرونده عملگرایی شد،در انتخابات هم هر کسی از این پرونده استفاده کردو چون داستان جنبه سیاسی پیدا کرد و برخورد سیاسی با آن می شود.

کیادهی درباره ساخت کارخانه زباله سوز ر شهرستان ساری، گفت:کارخانه زباله سوز در شهرک صنعتی در دوره گذشته انجام و عبوری به ساخت آن سرعت داد ،در حال حاضر مردم در جاده فرح آباد ساری هم نسبت به ساخت کارخانه اعتراض دارند و طوماری را به شورا دادند ؛عقیده دارم که اگر حمایت دولتی صورت گیرد کارخانه زباله سوز به پایان می رسد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.