پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی در مسیر روشن خود در حال حرکت است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی فیروزجایی امروز در جلسه‌ای به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در جمع یادگاران دفاع مقدس، اظهار کرد: فتح خرمشهر نگین درخشان دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس ارزش‌های فرهنگی نهضت امام راحل را در جامعه نهادینه کرد و دستاوردهای شگرف انقلاب برآمده از ایستادگی و مقاومت ملت در جنگ تحمیلی است.

فیروزجایی تصریح کرد: فتح قله‌های ایمان و جوان‌مردی در دفاع مقدس از ثمرات مکتب دینی انقلاب و هدایت‌های عالمانه معمار کبیر نهضت خروشان اسلامی ایران است که در پرتو انوار قدسی ولایت فقیه آرمانهای والای انقلاب اسلامی به بهترین شکل تحقق خواهد یافت.

این مسؤول افزود: تجلیل و تکریم دائمی یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران کشور ضروری است و به مشکلات این قشر پویا و افتخارآفرین در مجلس یازدهم رسیدگی خواهد شد.

وی ضمن تشریح وضعیت کنونی انقلاب و دامنه کینه توزی‌های استکبار جهانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود اوج عداوت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان غدار در مسیر روشن ترسیمی خود در حرکت است.

فیروزجایی تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت سنگین مسؤولان بخش‌های مختلف دانست و عنوان کرد: تحقق اهداف آرمانی انقلاب اسلامی در سایه ترویج همیشگی ارزش‌های فرهنگی و دینی امکان‌پذیر است.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.