پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلابی ماندن در سایه پایبندی به ارزش های اسلامی محقق می‌شود

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش دشمن در جهت گرفتن روحیه انقلابی از جوانان ما بر حفظ روحیه انقلابی تأکید کرد و گفت: این امر در سایه پایبند بودن به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی محقق می‌شود.

SONY DSC
0

 

پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از رسا،حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب گفت: انقلابی ماندن، فکر کردن و انقلابی عمل کردن کلید واژه سخنان رهبری بود.

 

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی عنوان کرد: انقلابی ماندن در سایه پایبندی به ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و به هیچ وجه نباید از دست برود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که استکبار جهانی و آمریکا به دنبال گرفتن روحیه انقلابی از ما است، این مسأله را یک خطر مهم برای جامعه عنوان کرد و گفت: در راستای جلوگیری از نقشه دشمن باید در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب بکوشیم.

 

وی استکبار ستیزی، عدالت‌خواهی، خدمت به مردم و پرهیز از اشرافی‌گری از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: حفظ و حراست از آرمان های انقلاب نقشه های دشمن را در عرصه های گوناگون خنثی می کند.

 

سال ۹۴، سال اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که سال ۹۴ همراه با شیرینی‌ها و تلخی‌های فراوانی بود، افزود: شیرینی‌های آن بیشتر از تلخی‌ها بود، در این سال شاهد افزایش نفوذ ایران اسلامی در منطقه بودیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به دستگیری نیروی دریایی متجاوزان آمریکایی از سوی نیروهای قدرتمند سپاه در خلیج فارس عنوان داشت: این اقدام شیرینی فراوانی برای ما به همراه داشت.

 

وی در ادامه رونمایی از توان موشکی ایران، به ثمر رسیدن مذاکرات هسته‌ای، برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه و افتتاح فاز ۱۶ پارس جنوبی را از جمله شیرینی های سال ۹۴ بیان کرد.

 

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور مردم در این انتخابات از دیگر شیرینی های سال ۹۴ بود که وحدت و همدلی ملت و دولت را به نمایش گذاشت.

 

وی با اشاره به این که فاجعه منا، به شهادت رسیدن حجاج در حادثه منا، عروج برخی از شخصیت‌های انقلابی و دینی و شهادت تعدادی از شهدای راه حرم را از تلخی‌های سال ۹۴ عنوان کرد.

 

نوروز فرصتی برای فراموش کردن کینه و دشمنی است

حجت الاسلام والمسملمین میرعمادی با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امیدواریم سال ۹۵ سالی سرشار از آسایش، آرامش، خیر و برکت برای مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان باشد.

 

وی در ادامه با تأکید بر صدقه دادن و انجام صله‌رحم در ایام نوروز خاطرنشان کرد: نوروز فرصتی برای فراموش کردن کینه و دشمنی است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت ادامه داد: از راه‌های نفوذ استعمارگران تسلط اقتصادی بر کشورها است.

 

وی با بیان این که انحصار نفت ایران از سوی انگلیس از جمله این نفوذها بود که با ملی شدن صنعت نفت در ایران خنثی شد، افزود: استکبار و استعمارگران در طول تاریخ راه‌های متعددی برای سلطه در کشورهای اسلامی در پیش گرفتند و امروز هم کماکان نقشه‌های جدیدی دارند.

 

نقشه امروز استکبار تفرقه افکنی بین مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی و قومیت‌ها از نقشه‌های استکبار است و مسلمانان گرفتار آن شده‌اند، یادآور شد: نفوذ در بدنه حکومت‌ها از دیگر راه‌های استعمارگران و استکبارگران است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که این نقشه نفوذ دشمن برخی مواقع فردی و یا به صورت شبکه‌ای و جریانی است، اظهار داشت: امروز این نفوذ از سوی استکبار در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

 

کاهش قیمت جهانی نفت از سیاست‌های مستکبران است

نماینده ولی فقیه در لرستان متکی شدن بودجه کشور به نفت و کاهش قیمت جهانی نفت را از سیاست‌های مستکبران عالم خواند و افزود: دشمنان از نفت به عنوان حربه سیاسی استفاده می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: دشمن دست از توطئه و نفوذ برنمی دارد و باید نسبت به دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون آگاه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.