پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات امسال به صورت نیمه الکترونیک و به شرط احراز هویت برگزار می‌شود

0

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس با بیان اینکه انتخابات امسال به صورت نیمه الکترونیک و به شرط احراز هویت در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: امید است با توجه به شرایط فعلی کشور که تحریم‌های زیادی را تجربه می‌کند و دشمنان نیز از هر سو برای ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند، انتخاباتی پرشور داشته و همه مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

محمدناصر زندی در  گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  تمهیدات لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم و بدور از حاشیه اندیشیده شد و در این راستا نمایندگان فرماندار و شعبات نیز مشخص شده‌اند.
وی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان چالوس تصریح کرد: بر حسب وظیفه امانت‌دار واقعی مردم هستیم که بتوانند با آرامش و خیالت راحت در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و حتی کسانی که احساس می‌کنند شخص مورد نظر آن‌ها احراز هویت نشد و یا تعداد کاندیداها کم است، توجه نکرده و به اصل انتخابات توجه کنند.
زندی با بیان اینکه هدف اصلی این است که حضور مردم هرچه بیشتر پای صندوق‌های رای باشد، گفت: همه ما باید به وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی خود عمل کنیم و در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.
وی از همه کاندیداها خواست تا براساس قانون و ضمن پایبندی به آن عمل کنند تا مجبور نشوند برخورد قانونی صورت گیرد.
فرماندار چالوس تاکید کرد: باید حق همه کاندیداها رعایت شود بنابراین ضرورت دارد در چارچوب قانون عمل کنند.
زندی افزود: باید مردم با خیالت راحت در پای صندوق حاضر شوند و هر آنچه که مد نظرشان بوده انتخاب کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.