پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید عالیشاه مصدوم نیست

در حالی که تصور می شد تعویض امید عالیشاه در نیمه دوم به دلیل مصدومیت این بازیکن بوده، او تنها با تصمیم برانکو ایوانکوویچ از زمین خارج شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، کاپیتان سرخپوشان در نیمه اول، در ابتدای نیمه دوم با تصمیم سرمربی پرسپولیس از زمین خارج شد و جای خود را به فرشاد احمدزاده داد تا تصور شود این بازیکن به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده است.

 

عالیشاه که در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر و برابر سپاهان یکی از ستاره های تیم برانکو ایوانکوویچ با یک گل و یک پاس گل بود در این بازی فرصتی ۴۵ دقیقه ای از سوی سرمربی به دست آورد و در کمال ناباوری از زمین خارج شد تا یکی از پنالتی زنان احتمالی این تیم نیز حذف شود.

 

تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس خصوصا در دو پست وینگر راست و چپ به نظر می رسید باعث این تغییر در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ شد تا او تصمیم به نیمکت نشین کردن بهترین پاسور فصل گذشته و همچنین برترین بازیکن تیمش در هفته قبل مقابل سپاهان بگیرد.

 

پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور ملی پوشان خود در ضربات پنالتی و بعد از اینکه در وقت عادی به تساوی رسید در پنالتی از تیم قشقایی شیراز که در لیگ دسته دو حضور دارد شکست خورد تا حذف شده بزرگ این رقابت ها لقب گرفت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.