پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امتیاز خونه‌به‌خونه در مازندران ماندنی شد

0

به گزارش خبرنگارایرنا، با به نتیجه رسیدن رایزنی برای خرید امتیاز تیم خونه به خونه از سوی سرمایه گذاران بومی ، این باشگاه چهار روز زمان دارد تا با معرفی سرمربی و اسامی ۱۴ بازیکن قراردادشان را در هیات فوتبال مازندران ثبت و به صورت رسمی برای ادامه حضور در این رقابت ها وارد شود.
اگرچه تاکنون نام تیم جدیدی که جای خونه به خونه را در لیگ یک برای مازنی ها به خصوص شهر بابل می گیرد، مشخص نشده، ولی در فضای مجازی از ” رایکا ” به عنوان نام جدید نام برده می شود.
نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با رایزنی یکی از سرمایه گذاران بومی با مالک خونه به خونه ؛ امتیاز این تیم با نام بابل برای این خطه شمال کشور باقی ماند و این تیم با نام جدید در رقابت های لیگ یک فصل پیشرو شرکت می کند.
هادی خلردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خریداران جدید باید تا ۱۶ مرداد ماه برای انتخاب سرمربی و ۱۴ بازیکن برای حضور در این رقابت ها قرارداد منعفد کنند و قراردادشان نیز در این فرصت زمانی در هیات فوتبال استان به ثبت برسد تا بتوانند به صورت قانونی در رقابت های لیگ یک حضور داشته باشند.
وی در مورد نام تیم جدیدی که جای خونه به خونه در لیگ یک شرکت می کند گفت: تاکنون اسمی به هیات فوتبال اعلام نشده، ولی در فضای مجازی رایکا اعلام شد که مشکلی برای انتخاب نام جدید نیز وجود ندارد.
خونه به خونه بابل چهار سال به عنوان نماینده مازنی ها در لیگ یک حضور داشت که سه سال آن در بین تیم های مدعی در این رقابت ها بازی کرد و در سال جاری مالکان این تیم به دلایلی از جمله مشکلات مالی از تیمداری انصراف دادند. 

گفته می شود برادران حسن زاده ابتدا به دلیل آنچه که نبود خریدار بومی اعلام شده بود، تیم را به سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی ۴۵ میلیارد ریال فروختند و ۵۰ درصد از هزینه فروش را نیز به صورت نقدی دریافت کردند ولی با مخالفت کمیسیون ماده ۵ مستقر در اداره کل ورزش و جوانان مازندران با این انتقال به استناد قوانین و مقررات فدراسیون و لیگ، موضوع به بن بست خورد.

تیم خونه به خونه ۲۶ مرداد ماه در نخستین دیدار رقابت های لیگ یک میزبان اروند کارون خرمشهر در بابل بازی می کند.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.