پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۳۳ درصدی مشارکت‌های مردمی برای بهزیستی

0

محمد علی رستمیان روز چهارشنبه در حاشیه کلنگ زنی ۱۰ واحد مسکونی محرومیت زدایی در شهرستان میاندرود استان مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی ،‌ مردم در تمام اشکال مادی و غیرمادی با سازمان بهزیستی در جهت رفع محرومیت ها و کمک به مددجویان مشارکت دارند.

وی افزود: کمک ها و مشارکت های مردمی به بهزیستی در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل ۳۳ درصد افزایش داشت در حالی که در سه ماهه سال ۹۷ نیز ما شاهد افزایش کمک و مشارکت مردمی نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ بیش از ۱۵ درصد بودیم.

رستمیان مشارکت های مردمی به سازمان بهزیستی یا به عبارتی اعتبارات خیرین در سه ماهه نخست امسال را دو هزار میلیارد ریال در همه حوزه ها اعلام کرد.

وی حوزه مسکن را حوزه گسترده ای در زمینه نیاز مددجویان معرفی کرد و افزود: خیرین معمولا در این حوزه مشارکت های خوبی  دارند و سازمان بهزیستی در این حوزه از اعتبارات عمومی برخوردار است.

استان مازندران دارای ۲۵۰ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی است که از این تعداد ۵۰ هزار معلول جسمی و حرکتی هستند.

امروز با حضور رستمیان ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان زیر پوشش این نهاد در مازندران شروع شد. این خانه را یک نفر خیر می سازد و قرار است لوازم منزل را هم برای صاحبان این واحدهای مسکونی تامین کند.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.