پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۶۰۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری ساری

مهدی عبوری در نشست شورای اداری شهرداری ساری طی سخنانی ضمن تأکید بر اتمام هرچه سریعتر پروژه های نا تمام گفت : کلیه ورودی های شهر باید در یک بازه زمانی مناسب بازپیرایی شوند .

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری،  در نشست صبح پنجشنبه شورای اداری شهرداری مرکز مازندران نخست مهندس عباس رشیدی معاون فنی وعمرانی این دستگاه طی گزارش مبسوطی به تشریح فعالیت های این معاونت طی چهار سال گذشته پرداخت که با توجه به اهمیت آن ، این گزارش طی خبر جداگانه ای منتشر خواهد شد .

پس از آن مهدی عبوری شهردار ساری در سخنانی با اشاره به گزارش معاون فنی و عمرانی خود رشد ۶۰۰ درصدی بودجه عمرانی در شهرداری را یک اتفاق بزرگ توصیف کرد و گفت : در سایه این رشد بی نظیر توانستیم به بسیاری از مطالبات بحق شهروندان پاسخ داده و موجبات توسعه متوازن ساری را به ارمغان آوریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ناتمام ماندن برخی از پروژه ها را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد : اگرچه در شهرداری برای هر پروژه ای یک بازه زمانی تعریف می شود با این همه انتظار می ورد تا پروژه های ناتمام موجود سریع تر به اتمام برسند ضمن اینکه برخی از پروژه ها نیز به پایان رسیده اند اما نیازمند برخی اقدامات ریز و کوچک هستند تا مردم طعم شیرین آنها را بخوبی بچشند . بنابراین تأکید می کنم این اقدامات هم به سرعت در دستور کار قرار بگیرند .

شهردار ساری در بخش دیگری از سخنان خود به انتظار بر حق مردم از بازپیرایی ورودی های مرکز استان سخن گفت  و افزود :

از معاونت فنی می خواهم به سرعت برای بازآرایی این ورودی ها برنامه ریزی کند تا کلیه آنها سیمایی زیبا و باشکوه پیدا کنند . وی همچنین ضرورت ساماندهی وسائل حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد :

برای شهری که در میان پنج شهر برتر گردشگری قرار دارد پذیرفتنی نیست که حجم انبوهی از تاکسی و اتوبوس و ون در سطح معابر متوقف باشند وبهمین دلیل باید هرچه سریعتر آنها را ساماندهی کنیم .

مهدی عبوری شهردار ساری در ادامه به اقدام بزرگی که در کوی دادگستری انجام شد اشاره کرد و با تأکید بر اینکه این معضل طی سی سال گذشته بصورت مسمتر وجود داشت گفت : اما سرانجام توانستیم این گره ناگشوده را به نفع شهرداری و شهر باز کرده و در یک فضای وسیع و گسترده بوستان زیبایی احداث کنیم اما هنوز این بوستان به اتمام نرسیده و باید سریعاً تکمیل گردد ضمن آنکه در بلوار امام رضا و کوچه امام رضای سیزدهم (کوچه اباذر) نیز سالها مردم مشکل آمد و شد داشتند تا اینکه شهرداری طی یک برنامه مدون اقدام به بازسازی و مرمت این کوچه کرد تا همگان شاهد باشند که توسعه ساری جای جای مرکز استان را در بر می گیرد و مختص یک محدوده  یا یک بخش از شهر نیست . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.