پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۱۲۰ خانه محرومین و سیل‌زدگان مازندران در هفته دفاع مقدس

0

به گزاری خبرنگار ایرنا ، سرهنگ عسگر مجیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ساری افزود: ۱۰۲ خانه از این تعداد که توسط بسیج سازندگی ساخته شده متعلق به محرومین و ۱۸ واحد هم مربوط به سیل زدگان است.

وی افتتاح این خانه را از جمله چهار هزار برنامه در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در مازندران معرفی کرد و گفت که این برنامه ها در چهار هزار رده سپاه کربلا در سراسر استان شامل پایگاه مقاومت، حوزه بسیج ، کانون فرهنگی بسیج و یگان های مرکزی برگزار می شود.

سرهنگ مجیدی از عطر افشانی گلزار شهدا و رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه به عنان برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس مازندران یاد کرد و گفت: همچنین رزمایش نمادین والفجر ۸ نیز در محل پارک موزه دفاع مقدس استان در کنار پارک ملل ساری به مدت سه شب برگزار می شود.

وی از روایت گری رخدادهای دفاع مقدس برای نسل جوان ، برپایی نمایشگاه ، اجرای تئاتر خیابانی در پنج شهرستان ، یادواره شهدای آبروی محله در پنج شهرستان و افتتاح سوله های ساحلی و پایگاه مقاومت در شهرستان های ساحلی به عنوان دیگر برنامه های سپاه کربلا برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد کرد.

معاون سپاه کربلا زمان برگزاری رزمایش مشترک نیروهای مسلح استان را ساعت ۸ صبح ۳۱ شهریور و نخستین روز هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

۱۶۵۴/۷۳۳۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.