پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح سه پروژه عظیم در خجسته زاد روز منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از دکتر مهدی عبوری در نشست شورای اداری شهرداری ساری طی سخنانی با تجلیل از شهیدان حریم اهل البیت(ع) گفت: اگرچه با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ قدرتی در جهان قادر به رویارویی با ایران اسلامی نیست اما هدف نهایی استکبار جهانی از آنچه در کشورهایی چون عراق ، یمن و بخصوص سوریه می گذرد  ضربه زدن به قلب جهان اسلام و تشیع یعنی ایران اسلامی است.

 

وی در سخنان خود ضمن تحلیلی پیرامون آنچه اکنون در خاورمیانه و بویژه کشورهای اسلامی می گذرد گفت: بر هیچ کس تردیدی نیست که هدف استکبارجهانی از رخدادهای اخیر و فتنه آفرینی ها در کشورهای پیرامونی ایران اسلامی یکی غارت منابع سرشار آن کشورها می باشد و دیگری هموار کردن مسیر دست یازی به قلب جهان اسلام و تشیع برای از پا درآوردن ایران اسلامی است اما با رهبری هوشمندانه و قاطعانه مقام معظم رهبری ، تقویت قوای سه گانه و حضور بی وقفه مردم در صحنه ، استکبار جهانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

 

وی سپس ضرورت مشارکت دلاور مردان سپاه اسلام در مبارزه با استکبار و حضور در جنگ های نیابتی را مورد توجه قرار داد و افزود : اکنون دیگر بر کسی پوشیده نیست که جوانان رشید و دلاور مردان ما برای حفظ امنیت ایران اسلامی است که در خط مقدم نبرد با داعش و دیگر گروههای مخالف حضور یافته و خون پاک و مطهر خویش را ضامن آرامش و آسایش ما می کند.

 

دکتر عبوری آنگاه با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهوری در کرمان مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بدون ولایت مشروعیت ندارد  افزود : خوشبختانه از هر سو ندای وحدت طنین انداز گردیده و شاهد همدلی و همراهی بی نظیر قوای سه گانه تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستیم که این خود نوید بخش ایجاد همدلی و اتحاد در میان لایه های گوناگون جامعه است . بنابراین ما نیز باید مروج و مبلغ این اتحاد و اتفاق باشیم تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را از رسیدن به اهداف خود نا امید سازیم.

 

وی در پایان این بخش از سخنان خود با ابراز تأسف از اینکه به مناسبت شهادت سیزده اسوه مقاومت در مازندران عزای عمومی اعلام نشد تأکید کرد : امیدوارم شاهد روزی باشیم که مدیران بتوانند در زمان های حساس تصمیمات درستی بگیرند.

 

بنابراین گزارش وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه هایی که در حال اجرا هستند خاطرنشان کرد : برای معرفی هر یک از این پروژه ها باید ساعت ها سخن گفت و صدها صفحه مطلب نوشت که یک نمونه آن همین پروژه عظیم مهار آب های سطحی است که فقط در ۱۸ ماه اخیر هفتاد میلیارد تومان بابت احداث باکس های بتنی آن شهرداری هزینه کرد.  با این همه در تلاش هستیم تا در نیمه شعبان و به مناسبت خجسته میلاد صاحب عصر حضرت مهدی (عج) سه پروژه مهم را افتتاح کنیم که هریک از اهمیت  فوق العاده ای برخوردارند و برای آماده کردن آنها میلیاردها تومان هزینه شده و صدها نفر در سرما و گرما به کار و تلاش پرداختند.

 

شهردار ساری افتتاح روگذر بلوار کشاورز، فاز دوم ابن شهر آشوب و بوستان مادر را در نیمه شعبان مورد توجه قرارداد و تاکید کرد: یکی از ویژگیهای مهم شهرداری در اجرای پروژه ها مدیریت زمان است که روگذر بلوا کشاورز فقط نمونه آن می باشد زیرا در حالیکه تمام کارشناسان معتقدند چنین پلی باید طی دوسال ساخته شود مادر ۴ماه آنرا احداث کردیم که در نوع خود بی نظیر است هرچند اگر برخی ابزارها مانند کابل هایی که این پل را در بخش هایی نگهداری می کنند زودتر تهیه می شدند ما هم این پل را زودتر آماده می کردیم.

 

وی سپس به ضرورت ها و ویژگی های احداث میدان ابن شهرآشوب اشاره کرد و با بیان این مطلب که یکی از اهداف ما در این پروژه ساماندهی بافت فرسوده بود گفت: همه بخاطر دارند که این محدوده چه شرایط ناگواری داشت و اکنون که با بناهایی زیبا و بهره مند از معماری بومی آن را احداث کردیم شرایط چقدر متفاوت و زیباگردیده است.

 

حال آنکه علاوه بر تمام اینها با این پروژه توانستیم  مشاغلی  آلاینده را از مرکز اصلی شهر خارج کنیم وی افزود: بوستان مادر هم به لحاظ امکانات بسیار خوب و معماری زیبا می تواند فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم آورد.

 

جوان اول شهر شش هزارساله ساری آنگاه از مدیریت ارزشمند مهندس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بخاطر احداث این بوستان تقدیر کرد و گفت: از بدو حضور ایشان در این سازمان ما شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم بخصوص در بخش فضای سبز شهری که کارهای خوب و قابل توجهی انجام دادند ضمن اینکه عظیمی مدیرعامل سابق فاوا هم باید تشکر کنم که اقدامات خوبی انجام دادند و اکنون که مهندس قربانی مدیریت این سازمان را برعهده گرفته است انتظار می رود در بخش ایجاد شهر الکترونیک و خاصه شهرداری الکترونیک گام های بلندی برداشته شود تا حضور مردم در شهرداری کم شود و بتوانند بدون صرف وقت و هزینه های دیگر کارهای خود را پیگیری کنند.

 

شایان گفتن است که دکتر عبوری در این نشست پیرامون نقش و مشارکت شهرداری ساری در اموری که با سلامت شهروندان مرتبط است مطالب مهمی بیان کردند که در خبری جداگانه به آن پرداخته خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.