پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت “کیاسر” و استان “سمنان” را دارند از کمربندی “سلیم بهرامی” و بلوار “کشاورز” تردد کنند.

0

سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سطح شهر ساری و شهرستان‌های تابعه مقررات آمد و شد در سطح معابر عمومی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

او افزود: در ساری مسیر راهپیمایی از “میدان ساعت – خیابان جمهوری اسلامی- چهار راه ابن شهر آشوب – خیابان فردوسی – میدان شهید قاسمی – بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی (ره) ” برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: این محدودیت در”میدان شهدا – سه راه کشاورزی – خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی – تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا – خیابان جام جم” و کلیه مسیر‌های منتهی به خیابان” آزادی ” اعمال خواهد شد

سرهنگ بیگلری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.

او افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت “کیاسر” و استان “سمنان” را دارند از کمربندی “سلیم بهرامی” و بلوار “کشاورز” تردد کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می‌شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.