پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام برنامه های هفته کارگر در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به مقام ارزشمند کارگر و رسیدگی به خواست‌های این قشر عظیم در کشور است، اظهار کرد: کارگران به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی و اجتماعی و تولید در جامعه همواره در عرصه‌ها و دوران‌های مختلف کشور تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با وجود تمامی مشکلات و بحران‌ها در کشور لحظه‌ای از کار و فعالیت دست نکشیدند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید، افزود: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به ویژه رونق تولید بسیار مهم و تأثیرگذار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کارگر در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می‌شود، تصریح کرد: سلامتی کارگران، روند مطلوب تولید، ملاحظه معیشت کارگران و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در هفته کارگر مدنظر قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: به همین دلیل برنامه‌های این هفته متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با هدف حفظ سلامتی و رعایت بهداشت جامعه کارگری و تولید به صورت مجازی با همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و از ظرفیت سایر نهادها مانند استانداری و صدا و سیما برگزار می‌شود.

اصغری تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران، اهدا گل به کارگران در کارخانه‌ها، برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران و برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مجازی شامل برگزاری مسابقه انجام حرکات نمایشی خلاقانه، خانوادگی و یا انفرادی به صورت مجازی و اهدا جوایز و برنامه ریزی به منظور انجام ورزش در ساعات معینی از روز به صورت مجازی را از برنامه‌های هفته کارگر در استان اعلام کرد و گفت: تمام این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کارگر از روز جمعه پنجم اردیبهشت آغاز و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متولیان جامعه کارگری ضمن حفظ سلامت نیروی کار، روند مطلوب تولید و معیشت و نیز اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی را در پیش بگیرند.

کد خبر 4908002
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.