پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتماد مردم سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر سه شنبه در نشست با مسئولان هلال احمر استان با بیان اینک امروز جمعیت هلال احمر با افراد متخصص و آموزش دیده و امکانات مدرن یک نیاز مهم است، افزود: مردم همیشه در مشکلات و سختی‌ها حضور فعال دارند اما وجود سازمانی چون هلال احمر برای ساماندهی بسیار ضروری و مفید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: هلال احمر نهادی است که در شرایط سختی به سراغ مردم می‌آید و دنبال ریا و شهرت نیست.

وی یادآور شد: امروزه وجود جمعیت هلال احمر با افراد متخصص و آموزش دیده و امکانات مدرن یک نیاز مهم است زیرا مردم همیشه در موقع مشکلات و سختی‌ها حضور فعال دارند و علاوه بر وجود مردم، بودن سازمانی چون هلال احمر برای ساماندهی بسیار ضروری و مفید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: باید این جمعیت مدرن، مجهز و باامکانات روز باشد و آموزش‌های کافی دیده باشد زیرا سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است.

وی اعتمادسازی از سوی هلال احمر را امری مهم دانست و گفت: سلامت، درستکاری و امانت‌داری، حسن خلق، ایثار و فداکاری در صحنه حادثه برای جلب رضایت مردم بسیار ضروری است و باید در کنار همه این‌ها برنامه‌های تبلیغی و ترویجی هم وجود داشته باشد.

محمدی لائینی گفت: از دیگر ویژگی هلال احمر این است که مقام معظم رهبری در این بخش نماینده دارد و این یعنی انتظار بیشتری از دیگر دستگاه‌ها دارد.

کد خبر 4962409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.