پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتراض شدید به وضعیت جاده دودانگه و چهاردانگه

جلسه شورای اسلامی شهرستان ساری به ریاست سید کمال در محل شورای شهرستان برگزار و مباحث مختلف مربوط به این شورا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

3

 

جلسه شورای اسلامی شهرستان ساری به ریاست سید کمال آقامیری با حضور کوروش یوسفی از شورای شهر ساری – سید حجت الله هادیان از شهر هولار – سید علی عمادی از بخش رودپی شمالی – جمال زارع از بخش رودپی جنوبی – سید احمد میری از بخش کلیجانرستاق – شیدالله قبادی از بخش دودانگه – فضل الله شیخی از شهر کیاسر – خسرو الندانی از بخش چهاردانگه – سید علیرضا یعقوبی از شهر فریم در محل شورای شهرستان برگزار و مباحث مختلف مربوط به این شورا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

برپایه این گزارش در ابتدای این جلسه آقامیری خواستار وحدت و همراهی همه اعضا در تحقق خواسته های این منطقه شد و با انتقاد شدید از کم توجهی مسئولین استان به جایگاه شورای شهرستان ، گفت: شورای شهر حلقه مفقودی است که مظلوم واقع شده و باید حق و حقوق شهرستان مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

 

وی افزود: امروز مهدی عبوری شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر و شهرستان هم تلاش های خود را برای حل مشکلات انجام داده اند . این گزارش حاکیست در این جلسه اعضای شورای شهرستان از وضعیت بسیار بد جاده ساری به کیاسر انتقاد کردند و این جاده را به عنوان جاده مرگ نامیدند. یکی از اعضای این شورا گفت: در منطقه گرماب طی 8 ماه 8 نفر بر اثر حوادث جاده ای جان خود را از دست داده اند. دیگر عضو شورای شهرستان با تشریح واقعه فوت همه اعضای یک خانواده در یک حادثه دلخراش در این مسیر، بر بی توجهی مسئولین نسبت به ساماندهی مسیر مذکور اشاره کرد. این گزارش می افزاید اعضای شورای شهرستان ساری مدعی بودند مسئولین استان هیچ توجهی به مشکلات مناطق دودانگه و چهاردانگه نمی کنند بحث گردشگری و مشکلاتی از قبیل کمبود آب آشامیدنی و مشکلات زیست محیطی از جمله مواردی است که نیاز به توجه دارد در بحث شهر فریم و منطقه دودانگه هم این موارد پرواضح به چشم می خورد.

 

گفتنی است یکی دیگر از اعضای شورای شهرستان در رابطه با مشکلات بیکاری جوانان این منطقه معترض بود. برپایه این گزارش کوروش یوسفی از وضعیت نابسمان پل عابر پیاده در مسیر سمسکنده سخن به میان آورد و اظهار داشت : ما پل روگذر برون شهری را باید با نگاه درآمدی بنگریم یا به دید خدماتی به آن نگاه کنیم! متأسفانه به هیچ عنوان توجهی به امنیت جانی و اخلاقی مردم نشده است ، مردم به خصوص دانشجویان از وضعیت این پل ناراضی و معتقدند در داخل پل نور کافی برای تردد وجود ندارد .شایان ذکر است اعضای شورای شهرستان با انتقاد و اعتراض شدید از بی توجهی مسئولین به درخواست ها و مشکلات مناطق ، انتقادات شدیدی را مطرح کردند ؛ در این جلسه مباحثی پیرامون مشکلات حل اختلاف شورای شهر – بحث کمیته انطباق و بی توجهی تأمل برانگیز مسئولین مازندران نسبت به جایگاه شورای استان و شورای شهرستان و همچنین نبود آمبولانس و پزشک متخصص در مناطق دودانگه و چهاردانگه مورد بحث و ارزیابی اعضا قرار گرفت .

 

در ادامه این جلسه سید کمال آقامیری رئیس شورای شهرستان ساری ضمن جمعی بندی این جلسه ، خواستار برگزاری جلسات مرتب و منظم اعضای شورا و ارسال گزارشات اعضای شوراهای بخش و فعال شدن سایت خبری شورای شهرستان شدند و بر تشریح مشکلات شورای شهرستان  از زبان اعضای شورا و فعالیت مناسب حوزه خبری روابط عمومی شورای شهرستان و همچنین حضور مسئولین استان و شهرستان در جلسات شورای شهرستان و فعال شدن کمیته انطباق و ساماندهی دیگر کمیته ها در این شورا تأکید کردند .

 

این گزارش خاطر نشان می سازد رئیس شورای شهرستان ساری با انتقاد از برخی از مسئولینی که به دنبال محدود کردن حوزه نظارتی شوراها در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها هستند ، این دیدگاه را نامناسب برشمرد . در این جلسه سید علی عمادی از بخش رودپی شمالی – جمال زارع از رودپی جنوبی – کوروش یوسفی از شورای شهر – شیخی از کیاسر – سید علیرضا یعقوبی از فریم – سید احمد میری از کلیجانرستاق – سید حجت الله هادیان از شهر هولار – شیدالله قبادی از دودانگه – خسروالندانی از چهاردانگه مشکلات بخش های خود را تشریح و دیدگاههای خود را در خصوص رفع آنها اعلام کردند.

 

شعبان وفائی نژاد

 

04

03

 

3 نظرات
  1. حسن می گوید

    سلام اقایون با شعار دادن و حرف زدن کار پیش نمی رود مهم عمل است برایتان مردم مهم نیستند اگر مهم بودن جاده ساری به کیاسر را درست می کردید دیگه به مسوولین اعتماد نیست شدن چوپان دروغگو

  2. م.کیاسری می گوید

    سلام
    آقایون مشکلاتی که همه می دونن را برای مزید اطلاع همدیگر عنوان کردند.
    اما نام بعضی از اعضاء محترم برد می شود وبعضی یکی دیگر از اعضاء (شاید پل سمسکنده مهم تر از بقیه مباحث بود!).

  3. جعفر می گوید

    باسلام میشه بفرمائیدخروجی این جلسه بالاخص درخصوص جاده ساری به کیاسرچی بودوچه تصمیماتی گرفته شد؟(البته بجزنامگذاری این جاده به جاده مرگ !!)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.