پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال بابلسر از شهید «علی عابدینی»/ امام جمعه: مدافعان حرم تا آخرین لحظه در مسیر ولایت ایستادند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم علی عابدینی با اشاره به شخصیت والای شهید اظهار داشت: امروز همه‌ی ما مفتخریم که در محضر یک انسان شایسته که دارای شخصیت محبوب خدا بودن است قرار داریم.

وی ادامه داد: امروز همه‌ی ما در برابر رشادت، شجاعت، ایثارگری، مقاومت، غیرت، صداقت این ابرمردان عرصه مقاومت شرمنده هستیم. 

امام جمعه بابلسر با اشاره بر ایثارگری خانواده شهدا بیان کرد: خانواده شهدا عزیزترین افراد زندگی خود را فدا کردند تا من و شما در کنار عزیزانمان در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

قلی‌پور ادامه داد: ما بدهکار شهدا هستیم و امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا آنچه که شایسته این مردم و کشور است را رقم بزنیم.

وی با انتقاد از شرایط جامعه گفت: آنچه که در معیشت و عفاف مردم شاهد هستیم زیبنده مردم نمی‌باشد که مشخص است برخی از ما مسؤولان راه شهدا را ادامه نداده‌ایم و روحیه جهادی، ایثار،مقاومت و ایستادگی را از دست داده‌ایم.

قلی‌پور تصریح کرد: امروز باید با شهدا که در مسیر ولایت و اطاعت از رهبری تا آخرین لحظه ایستادند و با فدا کردن تمام وجودشان موجب عزت و ابرو شدند، عهد ببندیم و تجدید میثاق کنیم.

 /3141/غ/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.