پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استعفای دومین عضو شورای شهر ساری، کوروش یوسفی هم استعفا کرد

دومین عضو شورای اسلامی شهر ساری در یک هفته گذشته از ادامه فعالیت خود در شورای اسلامی شهر ساری به نام عضو شورای سوم استعفا داد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز در صحن شورای شهر ساری برگزار شد.

 

در این جلسه کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم، استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرده تا دومین عضو شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم برای نامزدی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی با پارلمان شهری مرکز مازندران خداحافظی کند.

 

یوسفی دارای سوابقی چون ریاست اداره آموزش و پرورش بخش دودانگه و چهاردانگه ساری و مسئولیت‌های دیگری در ادارات آموزش و پرورش استان بوده است.

 

در این جلسه فیض الله نفجم، عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ساری به واسطه استعفا فرامرز نقیبی از عضویت در شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری معرفی شد.

 

با نزدیک شدن به زمان استعفای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مصادر اجرایی و دولتی، احتمال استعفای یک تا سه نفر دیگر از اعضای فعلی شورای شهر ساری از عضویت در این پارلمان شهری نظیر آقایان مسعود مدینه، مسعود پیری، علیجان شمشیربند و رضا پیوندی دور از انتظار نیست.

 

شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران دارای 13 عضو اصلی در پارلمان شهری است.

 

کوروش یوسفی ساداتی در سال  ۱۳۵۱ روستای سادات محله چهاردانگه متولد شده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. یوسفی کارشناس ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و نمایندگی مردم در شورای شهر ساری را در کارنامه خود دارد.

 

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    با سلام واحترام
    عرض تبریک و تهنیت خدمت این برادر عزیزم به خاطر ورود به این عرصه بزرگر که نیتشان و هدفشان مسلما” خدمت به مردم دلسوز و متعهد شهرستان ساری می باشد رادارم و از حضرت باری تعالی و امام عصر برای این برادر فرزانه مدد می جوئیم.
    به امید موفقیت و پیروزی در این آوردگاه.

  2. ناصر سعیدی کیاسری می گوید

    تا این زمان در شایستگی آفای یوسفی از نظر من شکی نیست. ولی به نظر من کار درستی نیست که از شورای شهر به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنند. چه ایشان چه دیگران و باید مسولیتی را که پذیرفتن به خوبی به پایان برسانند و به رای هایی که گرفتن ارج بدهند. مسئولیتی که گرفتن به خواست خودشان بود ولی فکر نکنم دست کشیدن از آن فقط به خودشان مربوط باشد. با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.