پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استراماچونی: استقلال به دنبال صدر جدول است

0

به گزارش خبرنگارایرنا، آندرآ استراماچونی دوشنبه شب در کنفرانس خبری پس از برد تیمش برابر نساجی قائمشهر در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران افزود : ما به دنبال رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران و پس از آن قهرمانی در لیگ برتر هستیم و باید این مطالبه را دنبال کنیم و این که بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتیم نباید ما را از اهداف مهمتر باز دارد.
وی اضافه کرد : این روزها تیمش در زمین خیلی خوب بازی می کند و از این که بازیکنان به دنبال برد در هر بازی هستند، برای ما خیلی مهم است و ما باید این خواسته خود را بدون توجه به نام تیم و جایگاهش در جدول دنبال کنیم تا بتوانیم به اهدافی که می خواهیم برسیم.
سرمربی استقلال تهران بدون اشاره به مشکلات مالی تیمش اظهارداشت : ما و بازیکنان حرفه ای هستیم و باید بازی در زمین را با سایر مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد، از هم جدا کنیم و بدون توجه به آنها در زمین بازی کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم.
استراماچونی خاطرنشان کرد : به هر حال باشگاه نیز در برابر کادر فنی و بازیکنان ما وظایفی دارد که نگاه حرفه ای ایجاب می کند تا این مطالبات بازیکنان نیز از سوی باشگاه پیگیری و برای رفع آن چاره اندیشی کند.
وی در مورد قول قهرمانی استقلال به هوادارانش در فصل جاری رقابت های لیگ برتر افزود : به هر حال تیم ما این روزها بازی خوبی از خود نشان می دهد و در بازی های سخت و دشوار نیز برنده میدان است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشدتا ما بتوانیم به جایگاه خود در لیگ برسیم و اگر شده با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.
وی گفت : استقلال تهران گرچه بازیکنان خوبی در زمین دارد، ولی دست کادر فنی در نیمکت بازیکنان ذخیره خالی است و امیدوام با همکاری باشگاه بتوانیم در فرصت تعطیلی نیم فصل بازیکنانی که مد نظر قرار دادیم را جذب کنیم.
سرمربی آبی پوشان در مورد دستمزد چندین میلیارد ریالی بازیکنان تیمش و مقایسه این دستمزد ها با بازیکنان نساجی قائمشهر اظهارداشت : در فصل جاری بازیکنان حتی دو بازیکن خارجی ما نسبت به فصل گذشته دستمزد کمتری می گیرند.
استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران دوشنبه شب در قائمشهر نساجی این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد و با 21 امتیاز به رده سوم جدول مسابقات لیگ برتر صعود کرد و پس از چهار سال یک پله بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.