پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از دیدار فرمانده سپاه کربلا با رتبه برتر کنکور تا دلتنگی برای دیدار با رهبر انقلاب

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سرهنگ سیاوش مسلمی عصر امروز در دیدار با دانش‌آموز نخبه علیرضا چلابیان دارنده رتبه دوم کنکور ۱۳۹۹ در گروه آزمایشی علوم انسانی و خانواده فرهنگی‌اش، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در همه عرصه‌ها به ویژه علم و دانش پیشتاز هستند و این مؤلفه از بارزترین نشانه‌های اقتداربخشی و اعتلای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به نسل جوان کشورمان افتخار می‌کنند، افزود: نسل جوان کشورمان بسیار توانمند و مقتدر هستند و در عرصه‌های مختلف سرآمد خواهند بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه رتبه‎های خوبی از سوی دانش‌آموزان بسیجی در شهرهای مختلف کسب شده است، تصریح کرد: با اطمینان می‌توان گفت برای موفقیت و تربیت فرزند صالح و ارزشمند زحمات زیادی توسط پدر و مادر کشیده شده هر چند علیرضا چلابیان نه تنها در عرصه علم و دانش بلکه در زمینه بسیج هم نمونه است.

این مسؤول با اعلام وجود جوانان کشورمان در جبهه هشت سال دفاع مقدس و افتخارآفرینی در جبهه دفاع از حریم اهل بیت، یادآور شد: در ایام جنگ تحمیلی هم جوانان کشورمان در سنگر علم و دانش حضور داشتند و با حمله دشمن بعثی راهی سنگرهای نبرد شدند.

مسلمی با بیان اینکه جوانان کشورمان شرایط موجود جامعه را درک می‌کنند و سربلندی ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زنند، متذکر شد: حضور در سنگر بسیج، علم و دانش با هم بر ارزش معنوی اعمال‌مان می‌افزاید و باید دانش‌آموزان بسیجی موفق و توانمند به عنوان الگو در جامعه مطرح شوند.

وی با اعلام اینکه بسیج در مدارس و دانشگاه امروزه عالی‌ترین مرتبه اقتدار جمهوری اسلامی را رقم می‌زنند، ادامه داد: بسیجیان باعث اقتداربخشی بوده و باعث افتخار تمام عیار در جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نقش ارزشمند والدین برای ایجاد فضای آرام و مطمئن جهت درخشش فرزندان، بیان کرد: خانواده‌ها این روزها در فشار اقتصادی قرار دارند و خوشحالیم که با تربیت فرزندان توانمند باعث سربلندی و اقتدار جامعه می‌شوند.

این مسؤول گفت: با اعلام مسؤولان بسیج دانش‌آموزی مازندران تعداد ۱۱ دانش‌آموز بسیجی استان در کنکور سراسری امسال رتبه زیر ۳۰ را از آن خود کردند.

آرزوی خانواده‌مان دیدار مجدد رهبر انقلاب است

حسام چلابیان؛ پدر دارنده رتبه دوم رشته انسانی کنکور ۱۳۹۹، در این نشست اظهار کرد: فرزندان‌مان مقابل رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حریم اهل بیت، شهیدان انقلاب و امنیت کار چندانی انجام ندادند زیرا در امنیت و آرامش کامل به برکت خون شهدا دست به کسب علم و تحصیل زدند.

وی گفت: افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و با نام بسیج فرزندم دست به کسب رتبه برتر کنکور زد.

الهه فلاح مادر دانش‌آموز دارنده رتبه دوم رشته انسانی کنکور ۱۳۹۹ با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فضای آرام را برای درس خواندن فرزندم ایجاد کنیم، گفت: با دعای خیر مردم، نگاه ویژه ائمه و شهدا فرزندم علیرضا دست به افتخارآفرینی زد.

وی گفت: همیشه شاکر خدا هستیم و از آرزوهای خانواده ما دیدار مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 /۸۶۰۱۲/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.