پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخلاص، استقامت و لزوم تدبیر مسئولان، راه نجات کشور است

0

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت علامه آیت الله ایازی و یادواره بیش از یکصد شهید حوزه علمیه رستمکلا در مسجد جامع این شهر در شرق مازندران افزود: جهاد و شهادت نوعی داد و ستد با خداوند است و شهدا در ازای جان ها و مال هایی که فدا کردند؛ بهشت تضمین شده خداوند نصیب شان شد.

وی با بیان اینکه شهدا با جان خود معامله کردند؛ ادامه داد: شهدا جان خود را در راه خدا فدا کردند و به ” فوز عظیم ” که خداوند به آن بشارت داده بود و همان رستگاری و سعادت جاودانه است؛ رسیدند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد؛ تصریح کرد: باید در چنین شرایطی تدبیر شود تا شرایط سخت اقتصادی را با تکیه بر توان داخلی حل کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور ما کشور مومنین با پشتوانه اخلاص و اعتقاد به اهل بیت (ع) است و همین ولایتمداری و در مسیر ائمه بودن موجب نجات ما شده است و پیوند بین مردم، علما، روحانیت و آرمان های انقلاب ناگسستنی است.

وی افزود: حب اهل بیت نجات دهنده است و باید افتخار کنیم به شهدا؛ که رنگ و بوی آنان کشور را بیمه کرده است و بزرگانی که در کنار مردم  بودند و ماندند و همه دشمنی ها و نیرنگ های دشمنان مردم را از علما جدا نکرد.

آملی لاریجانی گفت: برای رسیدن به عزت باید با ائمه، علما و مومنین باشیم و  توجه کنیم که تنها با کمک اروپا و آمریکا نمی شود کاری کرد که این دوستی های آنان ظاهری است و باید به ریشه و باطن خود برگردیم تا عزت و بزرگی و اقتدار را برای مردم و کشور بیاوریم.

  ۷۳۳۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.