پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احیای معجزه‌آسای راننده کامیون در چهاردانگه/بازگشت به زندگی پس از یک ساعت ایست قلبی!

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، یک راننده کامیون در چهاردانگه بعد تخلیه بار صبح روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در عبور روستای وری بر اثر برخورد با سیم برق شهری دچار برق گرفتی و پس از ایست قلبی علائم حیاتی خود را از دست می دهد.

با حضور اورژانس علائم حیاتی‌ (ضربان قلب و تنفس) از بین رفته و مرگ راننده تایید می شود! اما پزشکان درمانگاه کیاسر هنوز امیدوار بودند که بتوانند او را نجات دهند.

با انجام عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته و تلاش یک ساعته تیم پزشکی مستقر در درمانگاه کیاسر قلب بیمار دوباره شروع به تپیدن كرد. بعد از احیا و ریکاوری فرد به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل می شود.

در همین رابطه فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه در پیام ارسالی به پایگاه خبری چهاردانگه از پرسنل زحمتکش کادر درمانی مرکز کیاسر تقدیر و تشکر کرد.

در پیام سرگرد موسوی آمده است

پرسنل زحمت کش کادر درمانی شهر کیاسر ، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی از زحمات شما را در جهت تلاش برای اهدای زندگی دوباره را ارج می نهیم.
به یمن تلاش و جدیت کادر درمانی و بازگشت جان دوباره و ضمن قدردانی از تلاش های شایسته و ارزشمند خانم دکتر کوثر رضیان و کادر پزشکی و درمانی مرکز کیاسر از خداوند متعال تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم

سرگرد عسگری موسوی

فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.