پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتفاقات خوبی با جهش تولید در مازندران رخ داده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه بخش ریسندگی شرکتی در شهرستان قائم‌شهر به خبرنگاران گفت: خوشبختانه در استان مازندران هم در جهش تولید و هم توسعه طرح‌های واحد صنعتی، اتفاقات خوبی رقم خورده است.

سرپرست وزارت صمت با اشاره به اینکه طرح توسعه این کارخانه به اقتصاد ملی کمک کرده است، افزود: همچنین در این کارخانه صادرات انجام می‌شود و هم‌زمان به موازات این صادرات می‌تواند ماشین آلات جدید وارد کرده و ظرفیت را بالا ببرد.

مدرس خیابانی کیفیت و تولید را موجب رونق اقتصادی منطقه دانست و بیان کرد: رونق تولید می‌تواند فرهنگ منطقه را تحت تأثیر خود قرار دهد زیرا با کاهش بیکاری و بزهکاری و رونق واحدهای تولیدی بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی بر توجه به تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: ما می‌توانیم با استفاده از ارز حاصل از صادرات ماشین‌آلات بیاوریم و یا از طریق بانک صنعت و معدن، سرمایه گردش به سرمایه گذار بدهیم و مسیر را برای تولید، تسهیل کنیم تا تولیدات به راحتی به دست مصرف کننده برسد.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم مهمترین موضوع این است که سایه کالای خارجی را از سر تولید برداریم و با ممنوعیت و محدودیت واردات، از تولید حمایت کنیم.

کد خبر 4986548
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.