پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی 5 روزه عید غدیر در محورهای شمال/ محور کندوان 4 روز یک‌طرفه می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز بارشی نداریم ولی باتوجه به بارش‌ها احتمال سقوط سنگ و ریزش به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح یک‌شنبه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز یک‌شنبه ۱۹ مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه ۱۵ و پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران ـشمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود، اظهار کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.