پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آرزو دارم روزی که از دنیا می‌روم، در سالن کشتی و روی تشک باشم

قهرمان پرافتخار کشتی ایران گفت: بنده با افتخار اعلام می‌کنم همیشه و در همه حال به مردم بدهکارم و امیدوارم اگر کاری از دست من بر بیاد توفیق خدمت به این مردم و کشتی ایران را داشته باشم و آرزو دارم روزی که از دنیا می‌روم، داخل سالن کشتی و روی تشک باشم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مازند اسپرت، خبر بیماری قلبی قهرمان و پهلوان کشتی مازندران آنقدر ناراحت‌کننده بود که جامعه کشتی مازندران و حتی کشور را نگران کرد.

همین موضوع سبب شد تا به سراغ عسکری محمدیان برویم و در این‌باره با وی به گفت‌وگو بپردازیم که در ادامه از نظرتان می‎گذرد.

اخیراً خبر بدی را شنیدیم که موجب شد اهالی ورزش و به‌ویژه کشتی کشور و مازندران را متأثر کند و آن بیماری قلبی شما بود، لطفا در این مورد توضیح دهید؟

بله، اخیراً بنده دچار حمله قلبی شدم که بی‌سابقه هم نبود و سابقاً چند بار این مساله برای من اتفاق افتاد و چندین دفعه آنژیو انجام دادم، اخیراً باز هم دچار حمله قلبی شدم و به بیمارستان منتقل شدم که با تلاش پزشکان خوب بیمارستان قلب فاطمه زهرا (س) ساری و پرسنل زحمتکش این بیمارستان و لطف خدای بزرگ الان که در خدمت شما هستم، شرایط خوبی دارم.

آقای محمدیان! همه ما نام شما در کنار ورزش کشتی دیدیم و یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران کشور هستید، چه شد امروز در استادیوم فوتبال و برای دیدن فوتبال حضور پیدا کردید؟

هر کجا که ورزش باشد، من هم هستم، ضمن اینکه من به فوتبال علاقه زیادی دارم و همه مسابقات فوتبال را از طریق رسانه می‎بینم و پیگیری می‎کنم.

چرا این بازی را برای دیدن انتخاب کردید؟

به‌خاطر اینکه بنده از سهام‌داران این باشگاه «مقاومت نوین» هستم و ضمن اینکه رئیس هیات مدیره هم هستم و امیدوارم که بتوانم خدمتی کرده باشم.

آقای محمدیان! از کشتی چه خبر، وضعیت کشتی ایران را چطور می‌بینید؟

خوشبختانه کشورمان تو دنیا صاحب سبک هست و همیشه موفق بودیم و افتخارآفرینی کردیم، جوانان غیور ما روی تشک و در مسابقات بین‌المللی چیزی کم نمی‌گذارند و با تعصب و توان بالا از اعتبار کشتی ایران دفاع می‌کنند.

وضعیت کشتی در مازندران را چگونه می‌بینید؟

بسیار خوب و رو به پیشرفت هست، به جرأت می‌گویم مازندران پایتخت کشتی ایران هست و همواره قهرمانان بزرگی را تحویل کشتی مملکت‌مان دادیم، امیدوارم در مسابقات جهانی و المپیک مازندران صاحب ۷ وزن از ۸ وزن تیم ملی باشد، به‌خاطر اینکه لیاقت این سهمیه را در تیم ملی داریم و من این توان را در کشتی‌گیران خوب استان مازندران می‌بینم.

در پایان اگر حرف ناگفته‌ای دارید برای بینندگان این سایت بفرمایید؟

بنده با افتخار اعلام می‌کنم همیشه و در همه حال به مردم بدهکارم و امیدوارم اگر کاری از دست من بر بیاد توفیق خدمت به این مردم و کشتی ایران را داشته باشم و آرزو دارم روزی که از دنیا می‌روم، داخل سالن کشتی و روی تشک باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.