پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشریح آخرین وضعیت بخش چهاردانگه بعد از بارش سنگین برف از زبان بخشدار

ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش سنگین برف اعلام کرد.

0

ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش سنگین برف در روزهای اخیر را اعلام کرد.

وی گفت: محور ساری – کیاسر – سمنان که به علت بارش سنگین برف و بوران بسته شده بود با تلاش شبانه روزی راهداری باز گشایی شده است و تردد در این مسیر  جریان دارد و رانندگان با احتیاط و رعایت کامل مقررات در این مسیر رانندگی نمایند.

مسئول سیاسی بخش اظهار داشت: امشب با صاف شدن هوا و کاهش دما، سطح جاده ها یخبندان خواهد شد و از تردد غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه خود داشته باشند.

ستاری یکی از مشکلات روزهای اخیر برای نیروهای امدادی را بی توجهی عده ای دانست که در این شرایط سخت برای برف بازی و تفریح به منطقه می‌آیند و نیروهای امدادی و خدماتی را دچار مشکل می‌کنند.

بخشدار چهاردانگه در باره  وضعیت راه‌های روستایی منطقه گفت: اکثر راه‌های روستایی بخش بازگشایی شده است و تردد در این راه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر می‌باشد.

این مسئول در باره وضعیت برق منطقه ابراز داشت: با تلاش های نیروهای امدادی اداره برق، مشکلات مرتفع شده و قطعی برق در چهاردانگه وجود ندارد.

ستاری در ادامه افزود، اکیپ های اداره گاز به صورت شبانه روز در منطقه مستقر هستند و تا کنون قطعی گاز در چهاردانگه نداریم و توصیه می‌شود با کاهش دما و افزایش مصرف گاز، در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

وی در پایان از زحمات نیروهای راهداری، هلال احمر، پلیس راه، سپاه پاسداران، نیروهای امدادی اداره برق و گاز که به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمت رسانی به مردم فهیم بخش دچار مشکل نشود، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.