پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین آمار کرونا در مازندران|بستری هزار و 302 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پیش رو که ماه پایانی شیوع کرونا بوده و این ویروس وارد یک سالگی می‌شود کماکان دردسرهای کرونایی تداوم دارد.

باتوجه به اوج‌گیری ویروس کرونا،از یکم آذر ماه امسال شاهد اوج‌گیری ویروس در استان مازندران بودیم به‌طوری‌که باوجود اعمال محدودیت‌های کرونایی شاهد افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان هستیم.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۷۳  نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۷۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۲۰ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۲۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۲۱۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۰۲ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.