پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ ورزشکار مازندرانی عازم ریو شدند

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون پنج ورزشکار مازندرانی برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ عازم ریو شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ابوالقاسم عباسی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تاکنون نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، مجتبی عابدینی در شمشیربازی و عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور در والیبال به‌عنوان پنج ورزشکار مازندرانی عازم ریو شدند.

 

وی تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان روز شنبه شانزدهم مرداد در نخستین روز این پیکارها در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در هجدهم مرداد نیز عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور به عنوان دو ملی‌پوش مازندرانی در ترکیب تیم ملی والیبال نیز در بازی نخست به مصاف آرژانتین می‌روند.

 

این مسؤول ادامه داد: مجتبی عابدینی که تجربه بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز دارد در روز بیستم مرداد به مصاف حریفان می‌رود.

 

عباسی در پایان با بیان اینکه مازندران در المپیک ریو بیشترین نماینده را دارد، گفت: مازندران در المپیک ریو ۲۰۱۶ دارای ۱۳ ورزشکار و دو مربی است که به مرور زمان این ورزشکاران به این مسابقات اعزام می‌شو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.