پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۷ باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری صبح دوشنبه با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن ۵۷ باند توزیع و عرضه مواد مخدر در سال ۹۸ در مازندران گفت: انتظار می‌رود در روند شناسایی اموال قاچاقچیان و سوداگران مرگ تسهیل شود و شناسایی و تعقیب سرشاخه‌ها برای رسیدن به عوامل اصلی و برنامه ریز بسیار کارگشاست.

وی با اشاره به کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۹۸ گفت: این مقدار کشفیات بالاترین میزان کشفیات در جمهوری اسلامی در طی یک سال است.

مظفری در ادامه به کشف مقادیری متادون و داروهای مرتبط با حوزه کاهش آسیب در خارج از شبکه توزیع اشاره کرد و خواستار برخورد جدی با عوامل آن و معرفی به تعزیرات برای برخورد قانونی شد.

وی از اقدامات دستگاه قضائی در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در استان تقدیر و تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۱۴ هزار نفر در زمینه مواد مخدر در استان دستگیر و برای ۱۳ هزار نفر پرونده تشکیل شده که مطمئناً نقش دستگاه قضائی در بررسی پرونده‌ها و صدور حکم حساس و مهم است.

وی در پایان بر اعمال دقیق ماده ۱۷ قانون ممنوع الخروج شدن متهمین مواد مخدر تاکید کرد و گفت: جرم انگاری مصرف مواد مخدر به عنوان یک اصل مهم و سیاست پیشگیری در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4922412
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.