پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۵ پایگاه خبری مازندران مجوز فعالیت ندارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر ساماندهی فعالیت خبرنگاران اصحاب رسانه استان، گفت: ۲۵ پایگاه خبری مازندران مجوز فعالیت ندارند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  احد جاودانی عصر امروز در همایش فرهنگ, رسانه و امنیت اجتماعی در فضای مجازی اظهار داشت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی جامعه وارد فضای جدیدی شد که نمی‌توان از آن فرار کرد بلکه  باید با فرهنگ‌سازی درست نحوه  استفاده صحیح را در جامعه آموزش داد.

 

وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی مرزهای جغرافیایی دیگر از بین می‌رود و می‌توان به آسانی با دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد.

 

مدیرکل ارشاد مازندران گفت: امروزه هر میزان اطلاعات بخواهیم می‌توانیم به سادگی در دنیای مجازی به آن دسترسی پیدا کنیم اما این  فضاهای مجازی فرصت و تهدید بوده که باید با استفاده درست  از این  فضا و برخورداری از دانش این تکنولوژی، در جهت بهره وری مناسب آن اقدام کنیم.

 

جاودانی افزود: در مازندران ۴۲ پایگاه  خبری دارای مجوز هستند، ۴۳ پایگاه درخواست مجوز داده که دردست بررسی است و ۲۵ سایت در استان  مجوز ندادند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: ذات و فلسفه وجودی رسانه‌ها باید کمک به توسعه  شهر، منطقه و کشور بوده و موجب شور، نشاط و امید در جامعه باشند.

 

جاودانی با بیان  اینکه مدیران باید نقد پذیر باشند, بیان داشت: رسانه‌ها باید نقد کنند و مدیران باید نقد را بپذیرند زیرا در انتقادها فعالیت‌های مدیران نشان داده می‌شود.

 

پایگاه خبری تحلیلی چهاردانگه از جمله پایگاه های  استان مازندران می باشد که از وزارت ارشاد اسلامی دارای مجوز می باشد. مجوز  پایگاه خبری چهاردانگه به شماره ۲۴۸۰۷ /۹۳ در مورخه ۱۰ /۱۰ /۱۳۹۳ به ثبت رسده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.