پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهداء می شود

0

سید آرش حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مازندرانی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ستاد جهیزیه استان خبر داد و گفت: در آذرماه ۹۸ ستاد جهیزیه استان به محوریت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها تشکیل شد و بزرگترین هدف این ستاد در گام اول کمرنگ کردن کارهای جزیره‌ای که سمن‌ها، خیریه‌ها و نهادها انجام می‌دادند، تاارائه خدمات ارزنده‌تر و پررنگ‌تر در ستاد جهیزیه استان مازندران صورت گیرد.

مسئول ستاد جهیزیه استان مازندران تصریح کرد: ۱۰۰ جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سازمان بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای طرح مواسات گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری، این بازه زمانی را برای توزیع جهیزیه به نوعروسان مناسب دیدیم و در روز گذشته با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران این ستاد شروع بکار کرد و ابتدا تعداد ۵ جهیزیه به نوعروسان شهرستان گلوگاه اهدا شد.

وی بیان کرد: براساس لیست تهیه شده و در روزهای آتی جهیزیه‌های تدارک دیده شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این نوعروسان اهدا خواهد شد.

کد خبر 4904644
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.