پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یوسف نژاد: نسبت به وضعیت چشمه سورت هشدار دادم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به وضعیت چشمه سورت هشدار دادم و پیگیر هستم

2

 

یوسف نژاد در بازدید از غرفه پایگاه خبری چهاردانگه در اولین جشنواره روستا در شهر ضمن تشکر از مسئولین برگزار کننده این جشنواره، برگزاری این جشنواره را کار بسیار خوبی دانست و نسبت به مکان این جشنواره که یک مکان ورزشی بود انتقاد هایی داشت.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برگزاری این چنین جشنواره یک کار دور از انتظار بود و دستگاه های اجرایی ، مسئولان استانی و شهرستانی در مورد جایگاه ثابت برای برگزاری این نمایشگاه باید مقداری فعالیت کنند.

 

وی ادامه داد: در فرهنگ ما پرداختن به موضوعات سنتی و فرهنگی سابقه طولانی و ریشه عمیقی در فرهنگ ما دارد ولی پرداختن به این موضوعات در بین مسئولین و دستگاه های اجرایی کم رنگ است.

 

علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه به غیر از مدیریت و سازماندهی این جشنواره که دولتی است بقیه کارها را مردم انجام دادند افزود: مردم همیشه در برگزاری چنین برنامه هایی موفق هستند.

 

این مسؤول بیان کرد: امیدوارم با قول مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و رییس گردشگری ان شاء الله برگزاری این جشنواره تداوم پیدا کند و یک سری نقطه ضعف وجود دارد که برطرف خواهد شد.

 

yousegnejad-1

 

علی اصغر یوسف نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نسبت به آخرین وضعیت دستگاه زباله سوز ساری اظهار داشت: در این هفته پیگیر بازدید از زباله سوز بودم.

 

وی در ادامه مسئله زباله برای استان مازندران را یک موضوع عام دانست و افزود: برای رفع این مشکل تلاش می کنیم که مردم کمتر آسیب ببینند و با مسئولین مربوطه صحبت خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی بیافتد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیرامون کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در چهاردانگه گفت: چندی پیش با مدیران استانی بخش آب شهری و روستایی جلسه ای داشتیم و پیرامون مشکلات استان و شهرستان تصمیماتی گرفته شد. امیدوار هستیم به زودی این مشکل بخش کشاورزی مرتفع گردد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود با ابراز گلایه از وضعیت چشمه سورت تاکید این نکته که نسبت به وضعیت چشمه سورت هشدار دادم و پیگیر هستم افزود: حتی گلایه های خودم را به صورت رسمی به اطلاع مسئولین رساندم و حتما پیگیر وضعیت چشمه سورت خواهم بود.

 

وی در پایان گفت: بخش چهاردانگه یکی از مشکلاتش بحث راه می باشد چه در راه روستایی و چه در راه بین استانی که ان شاء الله با همکاری مسئولین استانی و بخشدار کارهایی را انجام خواهیم داد.

 

2 نظرات
  1. هموطن می گوید

    باسلام
    متاسفانه همیشه این عزیزان موقع انتخابات شعار زیاد می دهند و به محض این که سکان را به دست گرفته اند شعارها را فراموش کرده و اما و اگرهای زیادی را به دنبال دارد. علی هذا امیدوارم که مهندس عزیز و منتخب این دیار بتواندبه وعده های خویش جامه عمل پوشانده و ماقشر پایین دست این موارد را لمس نمائیم به امید آن روز.
    با سپاس

  2. موسی وسگر کیاسری می گوید

    انشاالله نماینده محبوب همین مشکلان راحل کند عاقبت بخیر میشود فقط خدا میتواندبه همه مان کمک کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.