پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفت و گو اختصاصی چهاردانگه نیوز با محمد دامادی

0

اختصاصی چهاردانگه نیوز: یک بار دیگر با جناب آقای محمد دامادی، یکی از نمایندگان شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی گفت و گویی کوتاه انجام داده ایم و امیدواریم که جواب های ایشان به عنوان نماینده مردم جهت روشن شدن افکار عمومی و پیگیری های آتی موثر باشد.

mirdamadi12

پیرامون افتتاح ظاهری مجتمع آبرسانیتلمادره

چهاردانگه نیوز: مجتمع آبرسانی تلمادره قرار بر این بوده به روستاهای تلمادره آبرسانی کند که متاسفانه بعد از مدتی به به بهانه های مختلف آب این مجتمع را قطع نمودند

مهندس دامادی: متاسفانه حوزه آب مدیریت بسیار ضعیفی دارد البته من با وزیر محترم نیرو و وزیر اسبق نیرو صحبت کرده ام همیشه هم گلایه ما بوده ، اگر امکانات ندارید چرا پس کلنگ می زنید چرا تعهد ایجاد می کنید مگر مردم چه گناهی کردند که باید این مسائل را در نظر بگیرند و مشکلات را تحمل کنند

بحث بعد این که واقعا خجالت آور نیست که ما هنوز مشکل آب برای روستا های داریم تاسف بار نیست ، چند تا روستا داریم که لنگ یک پمپ آب هستند ،بنده فکر می کنم که مدیریت ناصحیح در این ماجرا سهیم هست.

آخرین وضعیت کارخانه زباله سوز

چهاردانگه نیوز: آخرین وضعیت انتقال زباله ساری به چهاردانگه و اینکه مقرر شده بود با راه اندازی کارخانه کپوست و نیروگاه برق دیگر شاهد انتقال زباله به چهاردانگه نباشیم؟

مهندس دامادی: من پیگیرم،رقم های خوبی ام در بودجه دیده شده و ما امیدواریم که در دولت جدید هرچه سریع تر اتفاق بیفتد.

هزینه بر بودن برق رسانی به محل دپوی زباله

چهاردانگه نیوز: به نظر شما برای برق رسانی به محل دپوی زباله از ژنراتور استفاده کنند به صرفه تر نیست تا انتقال برق از تیر های برق و هزینه اضافه را برای کارخانه زباله سوز استفاده کنند؟

مهندس دامادی: برای هزینه آن باید براورد شود تا معلوم شود کدام به صرفه تر است.

پیرامون عدم رسیدگی به محل های توریستی چهاردانگه

چهاردانگه نیوز: متاسفانه به جاذبه های طبیعی در چهاردانگه از جمله چشمه های سورت و دریاچه چورت از سوی مسئولین مازندران بها داده نمی شود و ما شاهد نابودی این جاذبه ها هستیم آیا شما پیگر این موضوع هستید؟

مهندس دامادی: در هر صورت چهاردانگه یکی از نقاط پر قوت در حوضه گردشگری کشور هست و این که توجه نمی کنند این نشان می دهد به عدم شناخت از گردشگری و اتفاقا ما پیگیر شده ایم و استاندار هم خواستیم تشریف آوردن و چشمه سورت را هم دیدن منتها من فکر می کنم در چند مدت اخیر ان شاء الله سعی می کنیم نگاه قوی تری انجام شود.

چهاردانگه چشمه سورت ،دریاچه چورت و جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. منطقه ، کل اقلیم منطقه فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده همه اینها را ما باید با یک نگاه جدید با یک مدیریت قوی تر بتوانیم یک عملیات خوب در حوزه گردشگری انجام دهیم.

حضور در روستاهای چهاردانگه

چهاردانگه نیوز: قول حضور در تمامی روستاهای چهاردانگه را داده بودید در چه زمانی این قول را عملی می کنید؟

مهندس دامادی: حدود 25 روستا را رفته ام و حداقل یک بار به تمامی روستا های چهاردانگه می روم.

حضور در نماز جمعه چهاردانگه

چهاردانگه نیوز:با توجه به حضور امام جمعه چهاردانگه پس از 23 سال شما در نماز جمعه کیاسر شرکت نکرده اید؟ آیا برنامه ای در این مورد دارید؟

مهندس دامادی: برای سخنرانی که دعوت نشده ام ولی سعی میکنم در نماز جمعه چهاردانگه شرکت کنم.

تهيه گزارش و مصاحبه : غلامرضا ( آرمان ) رضايي

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.