پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگو با اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت پایگاه خبری چهاردانگه گفتگوی مفصلی از فعالیت های انجام شده در بخش چهاردانگه با بخشدار انجام داد.

11

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به مناسبت هفته دولت فرصتی دست داد تا در محل کار اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه پیرامون مسائل مختلف چهاردانگه به گفتگو بنشینیم. حاصل این گفتگو را در اختیار شما همراهان همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه قرار می دهیم. امیدواریم گرد محرومیت از رخ زیبای چهاردانگه رخت بربندد و بار دیگر شاهد شادابی و سر زندگی تمام روستاهای بخش چهاردانگه و شهر کهن کیاسر باشیم به امید آن روز.

 

amini-esmail-2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: جنای آقای امینی، بخشدار  پرتلاش و ساعی چهاردانگه،  هفته دولت را به جنابعالی تبریک عرض می نماییم و از اینکه وقت خودتان در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار دادید سپاسگزاریم.

 

بخشدار چهاردانگه: من هم از شما که در منطقه محروم چهاردانگه در راستای اطلاع رسانی صادقانه در حال فعالیت هستید تشکر می نمایم. از مردم مهربان و صبور چهاردانگه که در مدت مسئولیتم همکاری بی شائبه ای داشتند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای پیشرفت این دیار کهن، مهد فرهنگ و تمدن بردارم.

 

در شروع کلام یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان دلسوز ایران را گرامی می دارم و به روان پاک آنها درود می فرستم.

 

قبل  از سوال شما این نکته را توضیح دهم، با همت و تلاش دولت محترم تدبیر و امید و حل مشکل هسته ای و رفع تحریم ها امیدوار هستیم شرایط بسیار خوبی برای پیشرفت و تعالی کشور ایجاد شود. همانطوری که مردم آگاه ایران مطلع هستند، تحریم های ظالمانه به اقتصاد کشور آسیب زیادی وارد کرده است.

 

همچنین جا دارد از حضور حماسی مردم بخش چهاردانگه در تشییع جنازه باشکوه غواص دست بسته و در تمام جاهایی که به حضور آنها نیازمند بود مانند شرکت در راهپیمایی ها و انتخابات مشارکت جدی داشتند، تقدیر و تشکر بعمل آورم.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: به عنوان اولین سوال بفرمایید در هفته دولت چه افتتاحیه ی هایی در سطح بخش چهاردانگه دارید؟

 

بخشدار چهاردانگه: در هفته دولت افتتاح ساختمان دهیاری روستاهای چورت و چالو، آسفالت راه روستایی سیاوشکلا به طول 5 /4 کیلومتر، راه روستایی چولو به طول 5 /1کیلومتر و راه روستایی الندان در دستور کار قرار دارد که با حضور مسئولان بخش و شهرستان انجام می گیرد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بزرگترین معضل منطقه، غیراستاندارد بودن جاده کیاسر می باشد با اینکه جاده اصلی ساری – کیاسر – سمنان حلقه ارتباطی شمال به شرق و جنوب کشور می باشد و همچنین یکی از زیباترین جاده های کشور است و عبور مرور در این جاده زیاد است، هر روزه به خصوص در مواقع تعطیلات و اندک بارندگی شاهد حواث دلخراشی در این جاده هستیم، چه پیگیری هایی برای حل این مشکل انجام دادید؟

 

 16 نقطه حادثه خیز فوقالعاده حاد در جاده ساری کیاسر

 

بخشدار چهاردانگه: در جاده کیاسر، 16 نقطه حادثه خیز فوق العاده خطرناک شناسایی شده، که شامل پیچ های تند، رانش جاده  و ریزش کوه می باشد و همچنین شیرابه های زباله های حمل شده ساری به منطقه از دیگر عوامل خطر ساز این جاده می باشد.

 

تعداد  زیادی از هموطنان در این جاده کشته می شوند که این امر هشدار جدی به مسئولان  می باشد تا هرچه سریع تر برای رفع نواقص این جاده فکری اساسی نمایند. این جاده به هیچ عنوان در حد یک جاده اصلی نیست و به هیچ عنوان کشش این همه حمل و نقل را ندارد.

 

مکاتبات زیادی با مسئولان مربوطه انجام گرفت و نشستی در دفتر میرشفیعی معاون وزیر راه و شهرسازی داشتیم، مقرر شد در کوتاه ترین زمان نقاط حادثه خیز جاده حذف شود و در فازهای بعدی تعریض جاده در در دستور کار قرار گرفت.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: برای راه روستایی چه اقداماتی انجام دادید؟

 

بخشدار چهاردانگه: در زمینه راه روستایی در سال 1393، 2/6 میلیارد تومان تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده که 80 درصد آن تخصیص پیدا کرد. احداث پل در راه روستایی اروست، کمرکلا، برد و آتنی و چهار رودبار در حال احداث می باشد.

 

ورود بیش  از 170000 نفر گردشگر به بخش چهاردانگه در تعطیلات عید فطر

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از پتانسیل های مهم منطقه در بخش اشتغال، بخش گردشگری می باشد، برای استفاده از این پتانسیل چه اقداماتی انجام شده است؟

 

بخشدار چهاردانگه: خوشبختانه بخش چهاردانگه از تنوع آب و هوایی برخوردار است و همین عامل باعث شده ویژه گی خوبی برای جذب گردشگران داشته باشد و هر سال شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران در این بخش می باشیم و همین عامل می تواند کمک موثری برای ایجاد اشتغال در منطقه داشته باشد.

 

جلسه ای با حضور دکتر شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی بخش چهاردانگه، مدیر کل آب منطقه ای، مدیر کل میراث فرهنگی، مدیر کل منابع طبیعی در دفتر مهندس جلالی رییس سازمان جنگلها و مراتع  کشور، جهت سازماندهی سورت، آبندان الندان (پَله) و چورت تشکیل شد.

 

73 هکتار از منابع طبیعی اطراف چشمه سورت در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت تا طرح جامع گردشگری سورت تدوین شود. اخیرا با اعضای شورای اسلامی و دهیاری های روستاهای قلعه سر، مالخواست و اروست جلسه تشکیل دادیم، و مصوب شد اقداماتی ابتدایی توسط این روستاها انجام گیرد و امکاناتی مانند نمازخانه، آب شرب، دستشویی و … توسط آنها فراهم شود و مدیریت آنها به صورت امانی در اختیار آنها قرار گیرد. این مصوبه به فرمانداری فرستاده شده و منتظر جواب فرمانداری ساری هستیم.

 

با هماهنگی آب منطقه ای و منابع طبیعی و میراث فرهنگی مقرر شد طرح جامع گردشگری آبندان های الندان (پله) و چورت هم تهیه شود.

 

 فقط در تعطیلات عید فطر امسال بیش از 170000 نفر گردشگر از بخش چهاردانگه دیدن کردند. به علت عدم زیرساخت های مناسب برای ورود این حجم گردشگر، مهمانان عزیز در زمینه تامین نان دچار مشکل شدند و با جلسه ای که در فرمانداری ساری تشکیل شد و با افزایش سهمیه آرد، مشکل نان حل شد و مقرر شد ساعت کار نانوایان شهر کیاسر افزایش پیدا کند. همچنین در شهر کیاسر دو نفر متقاضی احداث مجتمع نانوایی هستند که برای دریافت مجوز به فرمانداری معرفی شدند.

 

   50 درصد کار مطالعات سد چهاردانگه انجام شد

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم چهاردانگه کشاورزی می باشد، یکی از مشکلات اساسی کشاورزان بخش چهاردانگه کم آبی است. برای حل این مشکل چه اقدامی انجام دادید؟

 

بخشدار چهاردانگه: به علت کم آبی، امسال بیش از 250 هکتار از شالیزاری های منطقه زیر کشت نرفت و 100 هکتار هم بعد از نشاء خشک شد. کم آبی مشکل اصلی کشاورزان پرتلاش بخش پهاردانگه است. برای حل این مشکل اقدامات متعدی صورت گرفت. ظرفیت آبندان الندان 25 هکتار است و این آبندان 400 هکتار از شالیزار های منطقه را تحت پوشش قرار می دهد، با منابع طبیعی جلسه ای برگزار کردیم و در خواست افزایش سطح آب بندان نمودیم تا 25 هکتار دیگر از منابع طبیعی در اختیار آب منطقه ای قرار گیرد تا وسعت این آبندان به 50 هکتار برسد. در صورت انجام این کار،  بخشی از مشکلات آب کشاورزی رفع می شود.

 

منطقه چهاردانگه از نظر منابع آبی غنی می باشد، اما متاسفانه تاکنون برای مدیریت آن برنامه ریزی نشده است. بحث احداث سد چهاردانگه در چرگِت از دیگر برنامه ها می باشد. 50 در صد مطالعات سد چهاردانگه انجام گرفته و هم اکنون مهندسین در حال تکمیل مطالعه هستند. با تکمیل مطالعات، کار اجرایی احداث سد چهاردانگه شروع می شود. همچنین با امور آب هماهنگی های لازم انجام گرفته است تا آبندان های دیگر منطقه لایروبی شود و بخش دیگر از کمبود آب به این صورت حل شود.

 

بزودی شاهد بازگشایی موزه چهاردانگه در کیاسر خواهیم بود

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بخش چهاردانگه از نظر باستانی قدمت زیادی دارد و در اکتشافات اخیر، اشیاء تاریخی زیادی کشف شده است برای احداث موزه در بخش چهاردانگه چه اقداماتی انجام گرفته است؟

 

بخشدار چهاردانگه: بخش چهاردانگه از کهن ترین بخش های باستانی ایران می باشد. اکتشافات انجام شده در تپه ترکام نشان از حضور اسکان 50 هزار ساله انسان در این بخش می باشد. اکتشافات انجام شده در روستای وستمین مربوط به دوره اشکانیان می باشد و جاده فرعی ابریشم از این منطقه می گذشت. لذا برای اینکه آثار کشف شده در منطقه باقی بماند و گردشگران بتوانند با حضور در موزه چهاردانگه به قدمت آن پی ببرند، مکانی برای موزه چهاردانگه در کیاسر توسط شورای اسلامی و شهرداری کیاسر پیشنهاد شد که با بررسی های انجام شده توسط میراث فرهنگی، این مکان مورد قبول قرار گرفته است. مقرر شد میراث فرهنگی آن را تجهیز نماید و انشاالله آثار کشف شده در چهاردانگه در این موزه به نماش گذاشته خواهد شد.

 

 تغییر الگوی کشت مورد استقبال مردم قرار گرفت

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به اینکه اکثر اراضی منطقه شیبدار می باشد و برای کشت گندم و جو مناسب نیست برای تغییر الگوی کشت در منطقه چه اقدامی انجام شده است؟

 

بخشدار چهاردانگه: بسیاری از زمین های چهاردانگه برای کشت گندم و جو مناسب نیست و اصلا کشت گندم و جو مقرون به صرفه نمی باشد و همچنین شخم زدن های زمین در جهت شیب زمین باعث فرسایش خاک می شود. بهترین کار استفاده از درختان سیاه ریشه و تشکیل باغ های مکانیزه می باشد. در همین راستا مبلغ 370 ملیون تومان جهت خرید نهال، احداث مخزن و کانال آب در 52/5 هکتار از زمین های شیبدار روستاهای کوات، قلعه سر و مالخواست اختصاص پیدا کرد و مردم این روستاها استقبال خوبی از این طرح داشتند. در این طرح 85 درصد هزینه را جهاد کشاورزی و 15 درصد مابقی را کشاورزان متقبل می شوند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مدتی قبل کلنگ احداث شهرک دامپروری در روستای پشرت بر زمین زده شده بود. اکنون احداث شهرک دامپروری در چه مرحله ای قرار دارد؟

 

بخشدار چهاردانگه: مجتمع دو هزار رأسی دام پشرت که چند وقت پیش کلنگ احداث آن بر زمین زده شده بود، کارها و مشکلات اداری آن حل شده است و در حال تجهیز کارگاه هستند و انشاالله تا قصل سرما چندین سوله در این شهرک احداث می شود.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به سیل خیز بودن منطقه و قطع درختان نیز باعث تشدید این موضوع می شود برای جلوگیری از برادشت بی رویه از جنگل چه اقداماتی انجام گرفت؟

 

بخشدار چهاردانگه: روستاهایی مانند باباکلا که در معرض سیل قرار دارند، قطع درختان از جنگل های بالادست این گونه روستاها به طور کامل ممنوع شده است. فقط درختانی که دچار بیماری و دارای سن بالا هستند مجوز قطع آنها داده می شود.

 

با احداث چاه آب برای کشاورزان روستای تلمادره مشکل مجتمع آبرسانی پشتکوه حل می شود

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مشکل مجتمع آب رسانی پشتکوه کی  حل خواهد شد؟

 

بخشدار چهاردانگه: متاسفانه مجتمع آبرسانی پشتکوه از اول به صورت ناقص افتتاح شد. مجوز حفر یک حلقه چاه توسط آب منطقه ای صادر و چاه توسط جهاد کشاورزی حفر شد و برای مصارف کشاورزی در اختیار کشاورزان روستای تلمادره قرار گرفت و چاه قبلی نیز فقط برای آب شرب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی قرار گرفت. تا چند روز آینده این مشکل حل خواهد شد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به فاصله زیاد روستاهای بخش چهاردانگه از مراکز درمانی، مشکل اصلی مردم ضعف امکانات بهداشتی در بخش چهاردانگه می باشد، برای حل مشکلات بهداشتی منطقه چه اقداماتی انجام شده است؟

 

بخشدار چهاردانگه: با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قول داده شده هفته ای دو بار متخصیصن کودکان، داخلی و پوست در مرکز درمان بستر کیاسر حضور پیدا کنند. مجمع خیریه نورآوران سلامت برای سه ماه در منطقه مستقر شدند و تاکنون 854 نفر توسط دندانپزشکان و 1640 نفر توسط چشم پزشکان وزیت شدند و کلیه خدمات رایگان یوده است.

 

در 17 شهریور با حضور وزیر بهداشت، کار عمل جراحی چشم آغاز خواهد شد و افرادی که نیاز به عمل چشم دارند عمل جراحی آنها انجام می گیرد.

 

هنگام حضور وزیر بهداشت، از وزیر محترم بهداشت می خواهیم که مرکز بهداشتی کیاسر به مرکز درمانی ارتقاء پیدا نماید و سه مرکز بهداشتی درمانی دیگر به صورت شبانه روزی شود. احداث درمانگاه شبانه روزی در کیاسر از درخواست های دیگر ما از وزیر بهداشت می باشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از مشکلات اکثر روستاهای بخش چهاردانگه نداشتن طرح هادی می باشد. طرح هادی روستایی منطقه در چه وضعیتی قرار داردذ؟

 

بخشدار چهاردانگه: کلیه روستاهای بیش از 20 خانوار دارای طرح هادی روستایی خواهند شد و فعالیت هایی توسط بنیاد مسکن در حال انجام می باشد تا طرح هادی تمام روستاها بخش چهاردانگه تهیه گردد.

 

تا پایان سال 1395 شهر کیاسر گازدار می شود

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به اینکه لوله اصلی گاز از بخش چهاردانگه عبور می نماید، گاز رسانی به منطقه چه موقع انجام می شود؟

 

بخشدار چهاردانگه: با توجه به پیگیری های انجام شده، مسئولان مربوطه قول مساعد دادند تا پایان سال 1395 به شهر کیاسر گازرسانی انجام شود. برای تمام روستاهای بخش چهاردانگه نقشه گازرسانی در حال تهیه می باشد و تا اول مهر 1394 نقشه های تهیه شده در اختیار شرکت گاز قرار می گیرد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در بخش چهاردانگه دو شهرک صنعتی وجود دارد، اما متاسفانه اکثر شرکت ها تعطیل می باشد. برای فعال شدن این شرکت ها چه اقداماتی انجام شد؟

 

بخشدار چهاردانگه: ستاد تسهیلات سرمایه گزاری شهرستان ساری در فرمانداری تشکیل شد و در اولین نشست این ستاد گزارشی از وضعیت شهرکهای صنعتی ارائه شد. با پیگیری های انجام شده، مشکل شرکت خوشه و کیادارو حل شده و انشاالله مشکل بقیه هم حل خواهد شد. در شهرک صنعتی کیاسر و هفت خال، 49 شرکت استقرار دارد که فقط 11 شرکت فعال می باشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از مشکلات ناراحت کننده و آزار دهنده برای مردم منطقه حمل زباله شهر ساری به چهاردانگه می باشد برای حل این مشکل چه اقداماتی انجام شده است؟

 

بخشدار چهاردانگه: در تمام جلسات این مشکل به مسئولین ذی ربط انعکاس داده می شود. تا کنون 60 درصد تجهیزات کارخانه زباله سوز ساری به محل احداث کارخانه حمل شده و چهل درصد دیگر در گمرگ وجود دارد که آنها نیز به محل کارخانه حمل خواهد شد. در محل دپوی زباله از تصفیه فاضلاب به روش پیشرفته نانو استفاده می شود و شیرابه زباله تصفیه می گردد.

 

تا سال 1396 مشکل زباله با احداث کارخانه زباله سوز حل می شود و همجنین زباله شهر ساری توسط ماشین های مکانیزه و شب به محل دپو منتقل می شود. مشکل عمده به زباله های روستاهای بخش مرکزی بر می گردد که به صورت غیرمکانیزه حمل می شود و شیرابه زباله باعث خطر تصادف جاده می شود.

 

 اعتبارات مصوب بخش چهاردانگه در سال 1393

 

پایگاه خبری چهاردانگه: اعتبار مصوب سال 1393 بخش چهاردانگه چه مبلغی بود؟

 

بخشدار چهاردانگه: اعتبار مصوب بخش چهاردانگه در سال 1393 کمک های دولتی، حوادثی و ماده 180 به این شرح می باشد:

 

آب روستایی 5370 میلیون ریال

منابع طبیعی 3640 میلیون ریال

آب منطقه ای  1650 میلیون ریال

بنیاد شهید 1800 میلیون ریال

بسیج سازندگی 727 میلیون ریال

سازمان تبلیغات اسلامی 450 میلیون ریال

بهزیستی 1000 میلیون ریال

جهاد کشاورزی 8500 میلیون ریال

شهرداری کیاسر 11250 میلیون ریال

توزیع برق 180 میلیون ریال

نوسازی مدارس 775 میلیون ریال

راه روستایی 2685 میلیون ریال

ورزش و جوانان 70 میلیون ریال

شهرک صنعتی 800 میلیون ریال

بنیاد مسکن  3300 میلیون ریال

دانشگاه علوم پزشکی 2070 میلیون ریال

 جمع کل: 68430 میلیون ریال

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از پروژه های بزرگ شهری، ورودی شهر کیاسر می باشد، روند احداث آن را چگونه بررسی می نمایید؟

 

بخشدار چهاردانگه: ورودی هر شهر از منظر زیبایی از اهمیت خاصی برخوردار است و باعث جلب توجه گردشگران و رغبت آنها برای ورود به شهر می شود. به همین دلیل پروژه احداث ورودی شهر کیاسر در دستور کار شورای اسلامی  و شهرداری این شهر قرار گرفت. این پروژه در چند فاز تعریف شده و کارهای آن در حال انجام است. جا دارد از همین طریق از مردم شریف کیاسر، مالکین زمین حاشیه این جاده که بدون دریافت ریالی زمین های خود را در اختیار شهرداری قرار دادند تا  ورودی شهر به شکل زیبا ساخته شود تقدیر و تشکر نمایم.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به نزدیک بودن برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روستای اروست، در هرچه با شکوهتر برگزار شدن این یاد واره چه اقداماتی انجام شده است؟

 

بخشدار چهاردانگه: تسطیح زمین مکان برگزاری انجام و راه دسترسی به آن احداث شده است. 1/5 کیلومتر لوله کشی آب انجام شده است. هنوز  مشکل انتقال برق به مکان برگزاری وجود دارد که شنبه هفته آینده جلسه ای در دفتر مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری برگزار می شود. قول هایی که مهندس نبییان پیرامون تهیه چادر و کمک مالی برای برگزاری این یاد واره داده بودند محقق شده است. یک دستگاه ماشین آتشنشانی نیز در اختیار دهیاری روستای اروست قرار گرفت.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در پایان از وقتی که در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار دادید سپاسگزاریم.

 

بخشدار چهاردانگه: از اینکه این فرصت در اختیار اینجانب به عنوان خادم مردم شریف چهاردانگه قرار گرفت تا فعالیت های انجام شده را به استحضار مردم ولایت مدار چهاردانگه برسانم از شما ممنونم. در پایان از حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه که در تمام کارها پشتیبان بنده هستند، دکتر سیدرمضان شجاعی و مهندس دامادی نمایندگان محترم شهرستان ساری، شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش و تمام مسوولین بخش که خالصانه در حال کار و تلاش هستند تقدیر و تشکر می نمایم. خوشبختانه در بخش چهاردانگه یک همدلی و وفاق خوبی وجود دارد و امیدواریم بخش تاریخی چهاردانگه به جایگاه واقعی خود برسد.

 

11 نظرات
  1. arya می گوید

    سلام لطفا درباره وضعیت ورزش در کیاسر یه گزارش تهیه کنید…چرا در کیاسر یه کلاس فوتبال و فوتسال نیست؟مگه محسن کریمی از کیاسر نبود؟ازکجا معلوم با استعداد یابی چند نفر دیگه به سطح بالتر نرن؟
    چرا والیبال و ورزش های دیگه مربی و کلاس ندارن؟چرا کیاسر یه تیم ورزشی نداره؟خواهشا پیگیر شید
    ممنون

    1. mehran می گوید

      برادر من فایده ای نداره
      هرکی میخواد تو ورزش پیشرفت کنه باید از کیاسر بره بیرون وگرنه اینجا جای پیشرفت نیست چون امکانات و ابزار برای پیشرفت نداره
      این دوستان ما هم فقط دیدگاه های مارو ثبت میکنن دیگه دنبال پیگیری نمیرن

    2. یک دوست می گوید

      شما احیانا فکر نمی کنید که کارهای مهمتری از کلاس فوتبال هم شاید وجود داشته باشه که میشه راجع بهش با اقای بخشدار صحبت کرد؟

    3. mehran می گوید

      آقای ” یک دوست ” همین آدمایی با تفکر شما هستن که دارن شهر و مملکت و خراب میکنن ………
      آیا زندگی فقط کاره ؟ ورزش چی ؟ جوونا فقط باید برن سر کار ؟اگه ما چهار سال دیگه ۵ تا مث محسن کریمی و عالیشاه تو فوتبال کشور داشته باشیم بده ؟؟؟؟؟؟؟

  2. آهنگري می گوید

    از بخشدار مردمي و پرتلاش بخش چهاردانگه سپاسگزاريم.

  3. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام واحترام . انشاالله خداوند به همه ی مسئولین مشفق سلامتی وروحیه ی ادامه خدمت عنایت نماید . نسیم خدمت که در حال وزش از جانب امینی عزیز بخشدار چهاردانگه می باشد ، مستدام باد . از خداوند باریتعالی برایشان آرزوی بهترینها را داریم …

  4. شهروند می گوید

    ای کاش در مورد کارخانه سیمان کیاسر از ایشان سوال می پرسیدین که چرا جوانهای ما بیکارن در حالی که افراد غیر بومی مشغول بکار هستن البته پسر ایشان هم جز افراد غیر بومی محسوب میشود این سوال خیلی از جواهنای بیکار هستش خواهشا پیگیری کنید

  5. م.رضايي می گوید

    خیلی از بومی ها هم در کارخانه سیمان مشغول کارهستند چه کارگر ساده چه کارشناس . این حق را باید به بخش خصوصی داد که نیروهای مورد نیاز خود را تامین کند.

  6. دی می گوید

    با سلام، ما به جاده اصلی کاری نداریم، که بی صاحب مونده و هر چند وقت یکی میاد شعار میده، از آقای بخشدار میتونستید سوال کنید ، جاده درمانگاه که ازبه استعلا بیمارستان شروع وتا کمربندی کیاسرتموم میشه وکمتر از 300 متر میشه ، رو کی باید آسفالت کنه، به گفته خودشون ورودی هر شهری باید حالت زیبایی داشته باشه?

  7. الندانی می گوید

    سلام تا آنجا که من متوجه شدم همه در حد برگزاری جلسه بود.با احترام به آقای بخشدار متاسفانه همیشه بخاطر ضعف مدیران منطقه چهاردانگه آسیب دیده.آقای بخشدار فرمودند ما با فلان مدیر جلسه داشتیم با فلان…. خروجی جلسه چه بود؟بالغ بر یک میلیون مسافر از چهاردانگه تابستان امسال دیدن کردند.چه در آمدی برای چهاردانگه حاصل شد؟جز اینکه بخاطر نداشتن یک مرکز استراحت ,یا یه رستوران خوب,یه جاده مناسب ,یه تفرجگاه مجهزو…کدامیک در منطقه وجود دارد که این گردشگران بعد از رفتن سفیرانی باشند برای دیگر هموطنان.شهرک صنعتی اومدن وام گرفتن افتتاح کردن و خداحافظ!!!! فعلا که چهاردانگه شده معدن زباله,جاده مرگ با مردمانی با دستان پینه بسته که بدلیل کم کاری مسوولین دیگر زمینهایشان خشک شده و حتی برنجی که تهیه میکردند تا از گرسنگی نمیرند آن را هم از دست دادن.باز انتخابات نزدیک و …!!!!و این محرومیت و مصیبت در زمانی که سفره پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده است و سراسر ایران عزیز از این خوان پر نعمت استفاده میکنند و روز به روز شاهد رشد و بالندگی آنان هستیم معنا ندارد بخاطر عدم مدیریت چه کسانی است؟واین قصه پر غصه….

  8. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    هفته‌ی دولت رو به بخشدار زحمت کش و بقیه نهادهای دولتی تبریک میگم… دست شما دردنکه…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.