پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک 7 میلیاردی خیران مازندرانی برای تأمین جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابوالحسن رنجبر قائم مقام کمیته امداد مازندران طی گفت‌وگویی از تهیه جهیزیه برای ۵۸۸ نوعروس مددجوی این نهاد خبر داد و اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه نوعروسان ۷ میلیارد و ۳۶۲میلیون تومان با کمک خیران هزینه شده است.

وی به نقش موثر خیران در اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: اهدا جهیزیه به نوعروسان با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) ، مراکز نیکوکاری و اداره کل کمیته امداد مازندران  در قالب رزمایش کمک مومنانه انجام شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: در این طرح انتخاب کالا از سوی خودِ خانواده‌های تحت حمایت برای نوعروسان با هدف کمک به ازدواج آسان و نوعروسان بوده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی مازندان به‌منظور احیای سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت‌های مردمی در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک، تسهیل در امر ازدواج جوانان و کمک به وضعیت معیشت آنان، کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه پرداخت می کند.
 
قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۳۲۵ نوعروس تحت حمایت نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت:کمک‌های خیران، موسسات خیریه،  مشارکت مسؤولان استانی و شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری و مردم نوعدوست استان همواره با کمیته امداد امام خمینی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان موثر است.

رنجبر گفت: در مازندران  ۸۱ هزار و ۱۳۹ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی مازندران هستند.

 /۳۱۴۱/ج

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.