پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران آغاز به کار کرد

0

دبیر اجرایی این نمایشگاه کتاب در مراسم افتتاحیه آن گفت که در این دوره بیش از ۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی تازه ترین کتاب های خود را در ۲۲۰ غرفه و در فضایی به مساحت حدود سه هزار متر مربع و در سه سالن نمایشگاهی به نمایش گذاشته اند.

عباس زارع افزود: در این رویداد فرهنگی ۷۵ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران داخلی  و ۱۲ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران خارجی برای علاقه مندان کتاب و کتابخوانی به معرض نمایش و فروش گذاشته شد.
وی گفت: همچنین در بخش رسانه ای نیز ۹۹ رسانه محلی و  سرپرستی خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری در فضای نمایشگاهی حدود یک هزار متر مربعی ساماندهی شدند، که علاوه بر ارائه گزارش این رویداد فرهنگی  مازندران ، رسانه های خود را نیز در معرض دید و قضاوت مردمی قرار داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: براساس توافق، غرفه داران کتاب ها را با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف و بدون داشتن بن به خریداران ارائه می دهند و این تخفیف برای کسانی که بن کتاب تهیه کنند، ۲۰ درصد اضافه تر خواهد شد.
زارع دریافت بن کتاب را منوط به داشتن کارت ملی بیان کرده است.
چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران تا اول آذر ماه در شهرک صنعتی شماره ۲ ساری واقع در کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد برای بازدید علاقه مندان برپا است.
 سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران که سال گذشته برگزار شد، حدود ۶۰۰ هزار بازدید کننده داشت. در آن دوره بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیز بن کتاب توزیع شده بود.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.