پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیر تسریع در اجرای پروژه راهسازی ساری – تاکام – کیاسر

0

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم و پیرامون آخرین وضعیت راه های روستایی و محورهای مواصلاتی استان مازندران و شهرستان های ساری و میان دورود مباحثی مطرح شد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم و پیرامون آخرین وضعیت راه های روستایی و محورهای مواصلاتی استان مازندران و شهرستان های ساری و میان دورود مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در این دیدار مواردی همچون راه ساری-تاکام-کیاسر و مسرهای ساحلی از قبیل جاده پلاژ و کمربندی های ساری و میاندورود، پروژه آزادراه قائم شهر-میاندورود و … بحث و بررسی شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس عنوان کرد: در این نشست تذکرات لازم در جهت نقش نظارتی نمایندگان به وزیر داده شد تا روند اجرای پروژه های تسریع پیدا کند و مشکلات پروژه حوزه راه را مرتفع کند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این نشست همچنین پروژه تعریض 5 کیلومتر باقی مانده جاده گهر باران پیگیری شد و اعتبار لازم جهت انجام این پروژه تامین شد و تاکید گردید که تا 6 ماه آینده اقدامات لازم جهت تعریض این محور انجام شود./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.